Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var å veide lille i dag og da hadde hun gått opp 130g på ei uke. De andre to ukene har hun gått opp ca 250g. Helsesøster sa det var lite oppgang denne uka og at jeg burde vurdere tillegg... Er dette vekdig lite oppgang? Blir jo så bekymret for lille..
Vekta kan gå i rykk og napp, så selv om hun har gått opp litt lite denne uken, så kan hun gå opp bra neste uke. Jeg ville sett det an 1 uke til om jeg var deg, men du må gjøre det du føler er riktig
Det går i rykk og napp. På ammehjelpen står det at normalen er 120-250g (om jeg husker riktig) Mi gikk opp bare 110g en uke, ingen som sa jeg skulle gi tillegg da. Og ukene etter gikk hun opp 194 og 219g Har prøvd mme for å utelukke at hun er sulten innimellom da, men hun har drukket så lite av det at det umulig kan ha hatt innvirkning på vekta. Sålenge babyener fornøyd så tror jeg nok vi kan.slappe av