Lite urin...

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Har ikke vært helt i slaget i dag, men en ting jeg ikke har tenkt på i løpet av dagen før nå er at jeg har tisset veldig lite i løpet av dagen, til tross at jeg har drukket en god del vann.

Tisser men kommer kanskje bare ett par dråper. Er det noen andre som har vært borti det samme?

Vært litt dehydrert i går og i natt? Fått ødemer/ ekstra vann i kroppen? Da kan man få mindre urinproduksjon.

Hvis du føler deg dårlig og er urolig ville jeg tatt en telefon til jordmor for sikkerhets skyld... [emoji4]

Vært litt dehydrert i går og i natt? Fått ødemer/ ekstra vann i kroppen? Da kan man få mindre urinproduksjon.

Hvis du føler deg dårlig og er urolig ville jeg tatt en telefon til jordmor for sikkerhets skyld... [emoji4]
Drikker mye gjennom hele dagen og kveld, så kan ikke si jeg er dehydrert.
Vann i kroppen har jeg, men det har vært fast i store deler av svangerskapet.

Om jeg ikke tisser igjen i løpet av ett par timer må jeg nok ringe tror jeg. Har ikke tisset skikkelig siden 11 i dag bortsett fra noen dråper.... Kan ikke være normalt?!

Har det sånn jeg også.. tisser en god del hver morgen, men utover dagen er det stort sett bare noen dråper og ikke ofte heller.

Regner med du har mye vann i kroppen. Fortsett å drikk mye vann, gjerne sitronvann som skal være vanndrivende :) går seg nok til :)

Var å tisset igjen nå og ble heldigvis positivt overrasket :hilarious:

Vet ikke hva som gjorde at det har vært lite til ingenting resten av dagen, men nå var det mer som normalt igjen.

Godt at ting ordna seg! Og veldig viktig at vi drikker masse vann nå. Fostervannet byttes jo ut ganske ofte (rundt hver 3. time, eller?) så vi ha mange gode grunner til å drikke rikelig med vann :)
Ja, føler jeg er veldig flink til det.
Men var vel en kombinasjon av mye forskjellig som stoppet ting opp i dag.

Ja, føler jeg er veldig flink til det.
Men var vel en kombinasjon av mye forskjellig som stoppet ting opp i dag.

Godt å høre at du er god på vanndrikking :) Sikkert bare noe i kroppen som har stoppet litt opp i dag, som du sier. Jeg er også flink på vanndrikkingen. Er en vane jeg har hatt i mange år, så merker det fort i hodet om jeg får for lite vann.

Back
Topp