Lite tips til dem med urolig baby ;-)

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Det kan være dette er kunnskap de fleste mammaer sitter på, men dette er så stor forandring på lillegutt at jeg tenkte det var verdt å dele.
Lille har aldri skreke mye, men noen kvelder var han så kavete at han ikke fikk sove og bare hylte i frustrasjon stakar. Har hørt dette er regnet som normalt med kveldsurolighet, men jeg var ikke ok med gråtinga og begynte å se etter hva som kunne trigge den. Melkeprodukter var det ikke da dette er noe jeg får i meg hver dag. Lille kavet også mye på søndager og eneste endringen min i helga er at jeg da drikker brus og koser meg med godis. Så jeg satte meg selv på godtestopp (!) og DET funka det! Rolig baby som bare gråter slik jeg regner er helt normalt, som vil si om man er for sein med maten eller gir litt lyd før han bysses i søvn på dagtid. Så jeg bytter gjerne sjokkoladeplaten mot å slippe å se tårer trille nå :-)



Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det har jeg faktisk ikke tenkt på en gang... Godt du kommer med tips når du finner ut slike ting, for i alle fall er jeg helt grønn på ting, og er jo veldig greit å slippe å prøve å feile selv med absolutt alt! :)
 
Helsesøster sa forresten også at noen babiser reagerer på sjokkolade. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp