Lite tiltrekkende?:(

Bondefruen

Forelsket i forumet
Altså.. Vet ikke helt hvordan jeg skal si dette uten å bli kjempeflau men jeg klarer ikke snakke med venninner om denne saken..

Det er lite action på soverommet disse dagene. Er jeg heldig blir det ca 1 gang i uken, noen ganger går det mye lenger mellom. Min kjære er flott på alle måter men ikke det med å ta initiativ til noe.. Blir klem, kyss, sitte/ligge i armkroken men ikke mer enn det..

Det er jeg som tar initiativ å som gravid er lysten større, dermed basta! Har snakket med han om det å han sier at han tenner på med å at jeg er rådeilig!!

Men jeg føler meg alene, tykk å stygg, å ikke minst totalt usexy..

Vet ikke hva jeg skal gjøre for selv om jeg har snakket om det en god del ganger nå glir det ikke inn. Nå er jeg lei av å gråte meg i søvn, etter at han har sovnet vel å merke...:(

Off.. Det hørtes ikke noe gøy ut :/ min mann er og litt sånn og vil at jeg skal ta initiativ, men det gjør ikke meg noe! Og han vil alltid hoppe i høyet når jeg vil!

Kanskje du kan finne noen kinkye plasser og ha sex? Hvis du er i form til det! Som i bilen, dusjen, på do! Også kan du jo overraske han med noe sexy undertøy! Hehe :D du vet nå gutter/menn. Håper dette hjalp litt :)

Masse lykketil ! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

off hørtes ikke bra ut å ha det slikt. Har ikke så mange råd, men håper dere finner ut av det.

Har det nøyaktig likedan. Jeg som tar initiativ og han sier at jeg er fantastisk osv osv. Føler meg ekkel og stygg så forstår godt du blir såra. Har ingen gode råd men føller gjerne med her.
Eneste jeg har gjort er å snakke om det om og om igjen så han vet hva jeg føler men er liksom ikke alltid det passer og han har generelt liten lyst i utgangspungte..-_-

Du er ikke alene... Her vil ikke mannen presse seg på iogmed at formen er deretter. Men som jeg har sagt så sier jeg i fra om jeg ikke vil...

Føler meg ikke tiltrekkende for fem flate...:( men har snakket med han om det i håp om at det skal bli bedre...

Håper dere finner ut av det. Veldig kjedelig å ikke føle seg attraktiv.

Mannen min har fullstendig sperre for å ha sex når jeg er gravid. Han nekter!!! Synes det er superekkelt å rote rundt neddi der med dingsen sin når det er en baby inni der!!! Kanskje din mann har noe av de samme følelsene?

Huff, så trist at du har d sånn! Jeg er sikker på at du er flott :) Håper mannen din forstår deg. Og jeg håper ikke han var sånn før du ble gravid, da ville jeg latt d gå mer inn på meg iallefall..

Her er d motsatt.. føler jeg blir trakkasert :P Og jeg gidderikke, rett og slett.

Her har da ikkje blitt Hanky-Panky si den lille blei laga...sånn va da når eg gjekk med jentungen og :rolleyes:
Meget frustrerande si eg får økt lyst når eg e preggers :p

Du er sikkert tiltrekkende og flott, men kanskje han er redd for at det skal skje noko med barnet? Håper det ordner seg!

Takk for svar alle sammen, selv om det er trist å høre at det er flere i samme båt som jeg.

Jeg har snakket med han om det flere ganger tidligere, å i går brøt jeg sammen i gråt. Jeg sa det som det er; at jeg er lei av å måtte "ta saken i egne hender".. Tror han fikk en skikkelig vekker for jeg trenger den stunden på soverommet med han for å føle meg nær han, å ikke minst for å føle at vi er kjærester. Han gråt da jeg sa at hvis det skal fortsette slik er jeg redd følelsene mine vil forsvinne..

Mener du at følelsene dine for din mann vil forsvinne om dere ikke har sex på en stund ? Da tenker jeg at noe mer er galt enn bare at han ikke vil ha sex. Jeg tror at menn har mange rare tanker rundt det å ha sex når det ligger en baby i magen. Tanker som vi ikke vet om. Kanskje er det litt ekkelt ? Kanskje er han redd for å skade babyen ? ( selvom det er lite sannsynlig) eller at noe annet kan gå galt, hvem vet hva de tenker.
Så lenge kosen er der, kyssing, god stemning og kjærlighet så teller vel det også ? Mener nå jeg iallefall :)
Jeg synes også at vi burde respektere at de ikke vil ha sex når de faktisk ikke vil det, akkurat som at de må respektere at vi ikke vil ha det når vi er plaget med alle mulige svangerskapsplager.

Det er jo faktisk bare snakk om en liten periode i livet hvor kanskje sexlivet ikke er på topp. Overlever man ikke det ?

Og det finnes mange sexleketøy der ute. Kanskje kan han bruke vibrator på deg ? Slik at han er litt med allefall ;) det et ikke meningen å trykke deg ned her, jeg har bare et helt annet syn på dette, som jeg ville dele.
Kan dere ta dere en tur til en sexolog/terapeut eller noe sånt ? Kanskje det kommer fram tanker han har som du ikke visste om ?
Her i gårn ville ikke jeg ha sex på 3 mnd pga kvalme, fraværende lyst osv. Dette respekterte mannen min. Nå er det bedre og vi har sex. Men magen er jo ikke så stor ennå heller. Så får vi se hvordan det blir etterhvert da ;) men om han ikke vil, kommer jeg til å respektere det :) det viktigste for meg er At den andre kosen er tilstede. Samholdet og kjærligheten.

Og ps : jeg er sikker på at du er flott, med nydelig babymage :) lykke til.

Prøv å glem hvordan du føler deg, og ta initiativet til et vors han ikke blir å glemme. Evt sjenk han litt først ;-) I hans øyne ser du nok likens ut som før, og babyen ligger laaangt inni magen, omringet av masse greier - for babyen er det jo bare vugging :-) Vi skal være gravide i 5 mnd til, vi må bare ha oss masse før småbarnslivet trør til ;-)

Veldig mange menn mister lysten når man går gravid, tror ikke det lar seg fikse i de tilfellene, er man uheldig må man bare leve med det.
Min var sånn sist, vi snakket mye om det (fordi det krevde jeg :p), og jeg sa at det var viktig at han viste meg at han syns jeg var tiltrekkende og at han var glad i meg når jeg ikke fikk begjæret som bekreftelse. (Gikk hele tiden rundt og følte at han ikke ville ha meg fordi jeg var ekkel hvis vi ikke snakket om det)
Omtrent med en gang ungen var ute ville han igjen, selv med renselse :o Så da var det min tur til å si nei. Menn er rare...

Jeg casha inn i fot-/ryggmassasje og annen nærhet i stedet, og investerte i en god klitorisvibrator.

Klemmer til deg! Det er ikke moro :(

Ikke noe gøy å plutselig ikke føle seg attraktiv nok for sin kjære.

Mannen min mener at vi har hatt nok sex for en tiårs periode fremover, og sier han innvilget seg en velfortjent pause :p
Heldigvis har jeg ikke hatt lyst på flere uker, så jeg klager ikke (enda) :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Rare snedige mennene:) Hvis den ene ikke har det bra bør man snakke om det ihvertfall, uansett om det ikke endrer på lysten.

Her i gården er det nok jeg som har minst lyst. Føler meg småtjukk og ofte ikke i toppform/sliten på kveldstid, og da er liksom ikke sex det som frister mest. Han derimot digger endringene på kroppen min. Heldigvis lar jeg meg friste innimellom, og da har vi det fint begge to :)

Rare snedige mennene:) Hvis den ene ikke har det bra bør man snakke om det ihvertfall, uansett om det ikke endrer på lysten.

Her i gården er det nok jeg som har minst lyst. Føler meg småtjukk og ofte ikke i toppform/sliten på kveldstid, og da er liksom ikke sex det som frister mest. Han derimot digger endringene på kroppen min. Heldigvis lar jeg meg friste innimellom, og da har vi det fint begge to :)
Samme her :P Håper det fortsetter sånn etterhvert som jeg blir større. Også håper jeg at energien kommer tilbake.

-Taster fra appen-

Hvis mannen min hadd komt og grenet fordi han ikke får sex tror jeg han hadde blitt en smule mindre attraktiv. Og hvis følelsene hans forsvant pga sextørke en periode ville jeg vurdert hele forholdet. Man må respektere at de andre ikke vil. MEN husk at du kanskje føler litt ekstra på det siden du er full av hormoner. Man har jo en tendens til å ta alt litt.mer personlig da

Hvis mannen min hadd komt og grenet fordi han ikke får sex tror jeg han hadde blitt en smule mindre attraktiv. Og hvis følelsene hans forsvant pga sextørke en periode ville jeg vurdert hele forholdet. Man må respektere at de andre ikke vil. MEN husk at du kanskje føler litt ekstra på det siden du er full av hormoner. Man har jo en tendens til å ta alt litt.mer personlig da

Que? Tar alt mer personlig? Hva f@en mener du med det?! ....Åååh....

:P

-Taster fra appen-

Back
Topp