Lite tid til bv ja!

x1xtonje07

Forumet er livet
Hei hei alle sammen!! Gratulerer så masse til dere som har fått babyene deres den siste uken! [:D] Her går det bare i pupp, stell og soving for tiden, så jeg har ikke noe særlig tid til å få oppdatert meg her dessverre...! Filip er gullungen selv, og det er heldigvis ikke noe stress om natten. Sambo og jeg har litt problemer for tiden, så han sover som regel på sofaen om natten, så da har jeg god plass i sengen til å ha Filip der. Det var vel ikke det jeg i utgangspunktet hadde tenkt, men jeg får flytte han i egen seng etterhvert når han trenger færre måltider i løpet av natten. Nå er det bare deilig å amme han når han våkner, og så sovner han igjen. Det var kun de to første nettene hjemme at han var våken en liten stund før han sovnet igjen - nå sovner han nesten mens han ammes. Ellers er Emily blitt mye mer urolig og krevende... hun er mer sutrete og hører lite på hva vi sier - så det blir endel masing på henne, som jo er veldig dumt siden jeg helst bare vil kose meg sammen med henne når vi har tid til det. Sambo er veldig flink til å finne på ting med henne, og til å ta Filip sånn at Emily og jeg kan gjøre litt "jenteting", men han har visst glemt meg oppi alt styret, så jeg får vel heller lite oppmerksomhet og støtte rent følelsesmessig. Har vel vært endel gråting fra min side de siste dagene, uten å få noe trøst eller noe annen bekreftelse på at han bryr seg, og det har vært ganske så hardt. Nå er han sur fordi jeg har sagt at jeg helst vil at han skal være hjemme sammen med meg i stedet for å se film hos en kamerat. Var det samme klokken tolv i natt - da ville han ut, men jeg bad han om å være hjemme. Tror han ikke helt forstår hvor slitsomt det er å være den som våkner om natten med Filip, rydder, vasker og styrer hjemme, ordner klesvask, prøver å finne på noe med Emily og alt det praktiske... det skuffer meg endel, for på sykehuset og den første dagen hjemme var han helt fantastisk og kalte meg for "helten sin" og gjorde det meste sånn at jeg kunne få komme meg... men det stoppet brått andre dagen hjemme.
Nei huff... dette skulle jo ikke være noe klageinnlegg, bare en oppdatering fra meg [:)] Håper dere alle koser dere masse med deres små nydelige nurk!! Det gjør ihvertfall jeg [:)]

trøste\sympati klem til deg. xxxxxxxxxoooooooooooooooxxxxxxxxxxx

Hei hei [:D][:D] Kjekt å hørre litt opptatering. Det er typisk mannfolk!! Kjenner meg litt igjen. Min sambo jobber så masse, har krangla litt om det ja.. Og i går var han ute på byn å drakk fra midt på dagen og kom hjem 02.30 om natten, ble litt sur på han da [:@] Hadde jo trengt han her hjemme.. siden han jobber så mye ellers. Han pleier ikke å gå mye på byn heldighvis, men d passet liksom så dårlig nå når vi nettopp har fått ei lita liksom. Var sint på han i morges, men han har sagt unnskyld og forstår meg godt så da er det glemt nå [:)] Tror de glemmer hvor stress d er med en baby og alt det andre som skal gjøres. Vi sover jo ikke så mye heller.. Kansje de føler seg litt utenfor..? Håper d går bedre med dere etterhvert [;)]

Back
Topp