Lite symtomer......

85modell

Glad i forumet
Huff, selvfølgelig vært litt syk noen dager nå.... Hoste,hodepine,tett nese..... Ingen feber, enda....
blææææ.....

men synes at symtomene er blitt mindre, nesten borte denne uka.... Var tidligere ugg av og til, det er helt borte, brystene som var sprengte og ømme, er blitt mykere og er ikke vonde, kjenner litt at dem er øm når jeg tar på dem.... Blodårene synes fortsatt godt.... Kan være svimmel av og til om jeg reiser meg fort opp, har fått litt kviser,har ingen smerter under sex eller generelt om dagene, har ikke hatt blødninger eller noe slikt... Har egentlig aldrig kjnt noe serlig i livmora... Er 9 uker i morgen..... Neste ul er den 17 jan... Var siste i uke 6+3....

flere som har lite symtomer,eller hvordan symtomer har dere og langt på vei?

ønsker ikke å miste ;((

Du er nok ikkr alene om å ikke ha symptomer, men her har de ikke dukket opp enda.. Er 6+5 i dag, og har faktisk ikke et eneste symptom. Begynner kanskje å bli litt øm i brystene, that's it.. Men symptomene kan variere litt, men de skal vel ikke forsvinne helt. Bortsett fra kvalmen som avtar for de fleste etterhvert.
Har desverre ingen gode råd, men om du er bekymret. Så kan du jo ta kontakt med legen eller JM? :)

Tror du kan være helt rolig :) Mine symptomer begynte også å bli litt svakere rundt uke 8-9. Var veldig uggen til da, men etterpå har jeg ikke vært det. Fortsatt ømme bryster, men ikke sprengte som før. Trøttheten varierer litt.

Her er jeg 8 uker i morgen og dårlig det regner jeg med å være det en stund framover, var det med de forrige to, men vet at hos mange roer symptomene seg rundt uke 8-9 så det behøver absolutt ikke å være noe å bekymre seg for :)

Sniker fra april :)

Jeg hadde virkelig ingen symptomer, litt ømme pupper som forsvant i uke . Thats it..
Så du kan nok bare slappe helt av og nyte det ;)

Takk for svar <3

Forrige gang hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt,men det gikk veldig bra!!har en 2 åring som bevis på det ;)

Så ingen grunn til å være fortvila :)

Puppene mine er blitt vonde igjen.... Så trur det kommer og går :)

Back
Topp