Lite symptomer

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg er 37 år og gravid i uke 7+2, og bortsett fra litt trøtthet (men fungerer helt fint), så føler jeg meg rett og slett ikke gravid. Jeg vet jeg er det, og jeg vet at symptomene kommer tidsnok - om ikke annet kommer det forhåpentligvis en mage etter hvert!

Dette er veldig nytt, og et veldig ønsket barn, så jeg tenker mye og kjenner etter symptomer, samtidig som jeg er redd for å miste. Hadde en del murringer til å begynne med, men det har gitt seg.

Flere som har veldig lite symptomer? Bekymrer det dere, eller er dere bare glade for det?
 
Har hatt to svangerskap med lite symptomer (og ikke veldig typiske gravidsymptomer), og to friske og fine barn :) Vært trøtt, med nr var jeg litt uvel, men aldri kvalm. Med første kunne jeg sikkert gått til halvveis uten å skjønne noe hadde jeg ikke testet :)
 
Godt å høre at man ikke må ha flust med symptomer. Fra de som vet at jeg er gravid får jeg spørsmål om kvalme, og ømme bryst. Men har ingen av delene. Derimot hadde jeg luftsmerter den første uken etter uteblitt mens. Det ønsker jeg ikke tilbake :dead: Trodde jeg aborterte hver kveld :nailbiting:
 
Har det så si likedan. Litt mere ømme bryst da. Og ofte trøtt. Er også 37 år, men bare 5 uker på vei. Blir så klart bekymret. Prøver å ikke lese alt for mye på nettet heller. Finner altså mye greier der:bookworm::wideyed:
Hadde jeg vært mere kvalm, hadde jeg sett positivt på det. Det er egentlig litt skrudd. Hvem ønsker å være dårlig:p
 
Med første hadde jeg litt halsbrann, ikke slik at jeg reagerte på det. Uke 8-9 så endret smaksløkene seg
Nr 2 så hadde jeg Ingen symptomer før uke 9-10, da bare visste jeg at jeg var gravid. Visste egentlig når festeblødning skjedde, men da var jo graviditetstesten negativ..
 
Har det så si likedan. Litt mere ømme bryst da. Og ofte trøtt. Er også 37 år, men bare 5 uker på vei. Blir så klart bekymret. Prøver å ikke lese alt for mye på nettet heller. Finner altså mye greier der:bookworm::wideyed:
Hadde jeg vært mere kvalm, hadde jeg sett positivt på det. Det er egentlig litt skrudd. Hvem ønsker å være dårlig:p

Nei, det er sånn jeg føler det. Hadde jeg vært kvalm, ville jeg følt meg mer gravid - og at det er mer virkelig på en måte. Samtidig vil jeg jo ikke være kvalm :p
 
Samme her, og ja, det bekymrer meg fordi jeg føler jeg hadde flere symptomer i de andre svangerskapene. Føler meg ikke gravid. Er 6+2. Livredd for MA. Tenker hver dag at det er noe dødt inni der :( Vondt å gå sånn. Samtidig vet jeg at det er normalt å ikke ha symptomer også!
 
Jeg hadde ingen symtomer i mitt første svangerskap, å jeg fikk en helt frisk gutt som blir 3 år snart:). Har masse symptomer i dette svangerskapet :)
 
Jeg er 37 år og gravid i uke 7+2, og bortsett fra litt trøtthet (men fungerer helt fint), så føler jeg meg rett og slett ikke gravid. Jeg vet jeg er det, og jeg vet at symptomene kommer tidsnok - om ikke annet kommer det forhåpentligvis en mage etter hvert!

Dette er veldig nytt, og et veldig ønsket barn, så jeg tenker mye og kjenner etter symptomer, samtidig som jeg er redd for å miste. Hadde en del murringer til å begynne med, men det har gitt seg.

Flere som har veldig lite symptomer? Bekymrer det dere, eller er dere bare glade for det?

Gratulerer!

Hadde lite til ingen symptomer hele svangerskapet. Syntes det var veldig kjedelig egentlig men er jo kjempe glad for det nå i ettertid da jeg hørte alle andre i barselgruppen som hadde hatt det verre.

Det er i hvertfall ingen indikasjon på om det går bra eller dårlig:)
 
Er også 37 år og er nå straks 35 uker på vei.
I starten var jeg kun trøtt, med murringer som kom og gikk.
Følte egentlig ikke antydning til å være gravid. Nå sliter jeg med bekkenet, men ellers er formen fin...bortsett fra konstant bekymring da, er et svært etterlengtet barn så er jo livredd for alt :p
I tillegg har jeg liten mage, så føler meg nesten litt lurt. Trodde jo det vanlige var mye symptomer og diger mage, men det er vel bare de man leser mest om :)
 
Er også 37 år og er nå straks 35 uker på vei.
I starten var jeg kun trøtt, med murringer som kom og gikk.
Følte egentlig ikke antydning til å være gravid. Nå sliter jeg med bekkenet, men ellers er formen fin...bortsett fra konstant bekymring da, er et svært etterlengtet barn så er jo livredd for alt :p
I tillegg har jeg liten mage, så føler meg nesten litt lurt. Trodde jo det vanlige var mye symptomer og diger mage, men det er vel bare de man leser mest om :)


Da har du ikke så veldig mange uker igjen å vente på nurket <3
Veldig spent på hvordan magen blir her også - om jeg kommer så langt. 8 uker i morra. Dette er også et veldig etterlengtet barn, og vårt første, så stresser litt, selv om jeg prøver la være :p
 
Jeg er 37 år og gravid i uke 7+2, og bortsett fra litt trøtthet (men fungerer helt fint), så føler jeg meg rett og slett ikke gravid. Jeg vet jeg er det, og jeg vet at symptomene kommer tidsnok - om ikke annet kommer det forhåpentligvis en mage etter hvert!

Dette er veldig nytt, og et veldig ønsket barn, så jeg tenker mye og kjenner etter symptomer, samtidig som jeg er redd for å miste. Hadde en del murringer til å begynne med, men det har gitt seg.

Flere som har veldig lite symptomer? Bekymrer det dere, eller er dere bare glade for det?
Jeg er 38 år gammel og 38+1 på vei med nummer tre, og har knapt hatt symptomer i noen av svangerskapene mine (hadde litt ømme bryster i starten med eldstemann, men ingen symptomer annet enn fraværende mens med nr to og tre), så det behøver virkelig ikke bety noe negativt at du ikke merker noe! Blir du kjempebekymret, kan du selvfølgelig ta en privat ultralyd allerede nå, men ellers ville jeg ha prøvd å slappe av og tenke at alt er ok og heller vente til uke 12 med å ta en ultralyd da. Lykke til med svangerskapet!
 
Back
Topp