Lite symptomer

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
Nå er det ikke lenge før jeg går på veggen...så grusomt med all venting og uvisshet..og så uendelig sakte dagene går.. :dead: Har bestilt time til tul i uka som kommer...men jo mer det nærmer seg, jo mer skeptisk blir jeg på hele greia.. Er så redd for å komme dit, også finner de ingenting:nailbiting::nailbiting: Har i tillegg til ikm vært trøtt hele tiden og hatt ømme pupper, og noen få dager med litt vondt i magen..ellers ingenting..nada...! Ikke gått opp noe særlig i vekt, merker ikke noe på klær eller kroppen ellers.. Har jo to positive tester fra uke 4 og 6 eller noe, men vet jo ikke mer ut over det.. Virker som alle andre har masse symptomer eller begynner å merke at ting skjer..og kjenner dette bekymrer meg mer og mer..:nailbiting: Noen fler som har hatt det på samme måte? Har noe vært galt, eller har alt vært som det skal?

Hei :)

Hvor langt er du på vei, da?
Her forsvant symptomene i uke 10, ca.

Altså, å ha mange symptomer er like vanlig som å ha få :)

Jeg hadde det sånn med førstemann. Var helt sikker på at det ikke var sant. Fikk TUL og se en liten sprellemann i uke 11. Det hjalp! Nå med nummer to har jeg SÅ. MANGE. SYMPTOMER! Kvalm, vonde pupper, utslitt, aversjoner. Men - det er faktisk vanskelig å tro på at det er en liten inni der likevel! Det er så sprøtt og uvirkelig...

Har hatt det helt likt deg. Reiste på tul i uke 7 og i uke 12. Kun fordi jeg ikke hadde noe som helst symptomer.
Som deg har jeg kun vært trøtt og sliten, ellers ikke merket noe som helst. Nå er jeg 15 uker og det synes ikke at jeg er gravid.
Spurte jordmor om dette og hun sa det var like vanlig å ikke ha symptomer som å ha symptomer.
Problemet er at de som har symptomer forteller om det, mens vi som ikke har noe bare seiler videre. Du hører jo kun om de som har plager, vi uten plager har ikke noe grunn til å få sympati, så vi får bare prise oss lykkelige:p

Lite symptomer her og. Eller... Kanskje ikke lite, bare udramatiske. Jeg er trøtt, ømmer litt i puppene av og til, ømmer litt i magen av og til, treg og luftig mage og tisser hele tiden. Det er ikke noe å rope høyt ut om, akkurat. Synes det er litt kjipt å gni det inn hvor lett alt går når det er mange som har slitt og sliter mye med kvalme og oppkast.

Hei :)

Hvor langt er du på vei, da?
Her forsvant symptomene i uke 10, ca.

Altså, å ha mange symptomer er like vanlig som å ha få :)

Har hatt det helt likt deg. Reiste på tul i uke 7 og i uke 12. Kun fordi jeg ikke hadde noe som helst symptomer.
Som deg har jeg kun vært trøtt og sliten, ellers ikke merket noe som helst. Nå er jeg 15 uker og det synes ikke at jeg er gravid.
Spurte jordmor om dette og hun sa det var like vanlig å ikke ha symptomer som å ha symptomer.
Problemet er at de som har symptomer forteller om det, mens vi som ikke har noe bare seiler videre. Du hører jo kun om de som har plager, vi uten plager har ikke noe grunn til å få sympati, så vi får bare prise oss lykkelige:p

Takk for litt beroligende svar! Jeg er 11 uker i morgen, så blir 11+5 den dagen vi har fått time på tul..må ta det etter jobb, og er over 3 timer kjøring en vei, så blir en lang dag. Håper bare så inderlig at turen ikke blir «forgjeves».. Jeg skjønner jo innerst inne at uteblitt mens x2 og to positive tester bør tale for seg, men er likevel vanskelig å tro på når alt virker så innmari vanlig ellers.. :nailbiting: kjenner jeg er skikkelig stressa for å komme dit og at hun ikke finner noe, eller finner ut at noe er galt...

Lite symptomer her og. Eller... Kanskje ikke lite, bare udramatiske. Jeg er trøtt, ømmer litt i puppene av og til, ømmer litt i magen av og til, treg og luftig mage og tisser hele tiden. Det er ikke noe å rope høyt ut om, akkurat. Synes det er litt kjipt å gni det inn hvor lett alt går når det er mange som har slitt og sliter mye med kvalme og oppkast.

Skjønner hva du mener! Håper bare ting ser bra ut på tul til uka, så kan det hende det føles litt mer virkelig.. Nå om dagen er jeg liksom usikker på alt..:nailbiting:

Jeg hadde det sånn med førstemann. Var helt sikker på at det ikke var sant. Fikk TUL og se en liten sprellemann i uke 11. Det hjalp! Nå med nummer to har jeg SÅ. MANGE. SYMPTOMER! Kvalm, vonde pupper, utslitt, aversjoner. Men - det er faktisk vanskelig å tro på at det er en liten inni der likevel! Det er så sprøtt og uvirkelig...

Såpass ja! Kan jammen være forskjellig da! Håper veldig på at ting er bra på tul til uka her og, og at det føles litt mer virkelig da.. Hittil har det vært en berg-og-dalbane med følelser og det hele virker ganske sprøtt.. :hilarious:

Skjønner hva du mener! Håper bare ting ser bra ut på tul til uka, så kan det hende det føles litt mer virkelig.. Nå om dagen er jeg liksom usikker på alt..:nailbiting:
Krysser fingrene for at alt er bra hos deg. Jeg bekymret meg for BO og blæremola tidligere. Det fikk jeg avkreftet på tul, så nå er det "bare" å bekymre seg for SA/MA. Det må jeg vel bare leve med...

Krysser fingrene for at alt er bra hos deg. Jeg bekymret meg for BO og blæremola tidligere. Det fikk jeg avkreftet på tul, så nå er det "bare" å bekymre seg for SA/MA. Det må jeg vel bare leve med...

Hvor langt er du nå?

Jeg stoler veldig på kroppen min, hva den sier. Første graviditet hadde jeg ingen symptomer og bare VISSTE at noe var galt. Følte det på hele meg. Andre graviditet hadde jeg få symptomer, men var avslappa og følte at alt var ok.

Nå er jeg 11+6 og er kvalm og trøtt og har ømme pupper som blir større og større. Så nå er jeg heller ikke bekymra. :)

Er 11+3 i dag, og har også hatt lite symptomer. Uvanlig trøtt helt i starten, og litt treg mage. Ellers nada.

Tenker bare at jeg er heldig, men så har jeg allerede sett bønna to ganger på ultralyd. Så har igrunn slått fra meg tanken på MA. Og skulle det skje er det jo uansett ikke noe jeg kan gjøre fra eller til...

Back
Topp