Lite symptomer

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Andre her som har veldig lite symptomer? :wideyed: Er 6+4 og har vekslet mellom mensmurringer, småkvalm, hodepine og trøtthet.

Ellers merker jeg veldig lite til det, er det et bra eller dårlig tegn ?

Synes du har litt symptomer jeg da[emoji1360] tror ikke det har noe å si, jeg har veldig lite symptomer og tenker at jeg er heldig[emoji4]

Forsøk å ikke tenk for mye på det. Alle svangerskap er forskjellig og kan ikke sammenlignes, jeg vil absolutt si det høres ut som du har symptomer! ;)

• Liker
Reactions: Hl
Har ikke mye mer symptomer enn deg og er 8+1 :) Har ømme bryster, kvalme på morgen og kvelden, extremt trøtt og plages med ryggen :/

Kvalmebyger i ny og ne, trøtt og sliten, ømme nipler, eller ikke mye symptomer her heller :)

Andre her som har veldig lite symptomer? :wideyed: Er 6+4 og har vekslet mellom mensmurringer, småkvalm, hodepine og trøtthet.

Ellers merker jeg veldig lite til det, er det et bra eller dårlig tegn ?
Er ikke det nok symptomer!? [emoji14]

Syns det et gode symptomer jeg! ;) I mitt andre svangerskap hadde jeg nesten ingen symptomer før jeg kom til 4-5 mnd, men dette svangerskapet er jeg nesten sengeliggende av kvalmen.. Så alle er forskjellige! ;)

Helt vanlig :) Jeg hadde mindre symptomer enn deg sist svangerskap.. Var kun trøtt, med noe hodepine. Nyt det!

Jeg hadde det likt som deg frem til 7+0! Da kom kvalmen for fullt! Ellers har jeg ikke veldig ømme pupper, murringer kun av og til, trøtt av og på og svimmel av og til.

Jeg har like lite symptomer som deg, og jeg nyter d! [emoji6] jeg er mer trøtt og oppblåst og har fremdeles noe ømme pupper. Ellers føler jeg meg helt fin og d er jeg glad for [emoji3][emoji1303] tror vi skal nyte d så lenge d varer! [emoji254][emoji4]

Jeg er forresten 10+0 idag, men har hatt d slik hele tiden. Trøttheten har variert noe, ellers alt fint [emoji4]

Back
Topp