Lite symptomer

Millsen

Blir kjent med forumet
Eg er altså bare 4+6 i følge gravid og baby Appen. Er litt trøtt og kjenner litt mensmurringer, stikker litt i puppene ein sjelden gong og halsbrann om kvelden. Eg har kun tatt ein test, vurderer å ta ein til andre som har litt lite symptomer? Er vel heller ikkje normalt med masse symptomer så tidelig?
 
Last edited:
Jeg er 4+1 i dag, og det eneste jeg har av symptomer er vonde/harde/tunge pupper. Jeg er litt trøttere enn vanlig, men det kan også være fordi det er mørkere ute :meh: Jeg har litt svingende kvalme, men ikke noe voldsomt. Kjenner litt murringer og litt stikkinger der nede. Føler meg ikke veldig gravid, og gleder meg til symptomene blir litt klarere. Angrer nok på det hvis jeg får et ille tilfelle av morgenkvalme :p
 
Eg er altså bare 4+6 i følge gravid og baby Appen. Er litt trøtt og kjenner litt mensmurringer, stikker litt i puppene ein sjelden gong og halsbrann om kvelden. Eg har kun tatt ein test, vurderer å ta ein til andre som har litt lite symptomer? Er vel heller ikkje normalt med masse symptomer så tidelig?

Tidligere har jeg ikke fått symptomer i det hele tatt før jeg var 6 uker på vei. Og da tok det av :-D Du kan helt sikkert slappe av litt til :)
 
Eg er altså bare 4+6 i følge gravid og baby Appen. Er litt trøtt og kjenner litt mensmurringer, stikker litt i puppene ein sjelden gong og halsbrann om kvelden. Eg har kun tatt ein test, vurderer å ta ein til andre som har litt lite symptomer? Er vel heller ikkje normalt med masse symptomer så tidelig?

Er veldig individuellt hvor mye symptomer man har. Ofte kommer dem ikke før man er ca 6 uker på vei. Så jeg tenker du bare kan slappe av og heller nyte tiden ut til symptomene kommer slående mot deg :)
 
Eg er altså bare 4+6 i følge gravid og baby Appen. Er litt trøtt og kjenner litt mensmurringer, stikker litt i puppene ein sjelden gong og halsbrann om kvelden. Eg har kun tatt ein test, vurderer å ta ein til andre som har litt lite symptomer? Er vel heller ikkje normalt med masse symptomer så tidelig?
Jeg har heller ikke så mange symptomer. Er trøtt og har ømme pupper, ellers lite å melde. Vi får bare nyte det så lenge det varer ;)
 
Jeg har ikke så veldig mye nå. Sist svangerskap så hadde jeg magevondt de første 3 ukene og ingenting frem til uke 14, da fikk jeg bekkensmerter.
 
Back
Topp