Lite symptomer

Trollmor Til Tre

Forelsket i forumet
Jeg leser at alle har så mye symptomer, og blir bekymret. Jeg har ømme pupper, men det er liksom det... Jeg hadde MA i uke 9/10 i desember, og rett før jeg fant det ut skrev jeg en tråd her på babyverden om at jeg ikke hadde noen symptomer lengre. Jeg er så livredd for at det er det samme denne gangen. Jeg har bestilt UL neste torsdag, men er helt på gråten hver eneste dag.
 
Jeg er i uke 13 nå, og kunne vært en av de som ikke visste at jeg var gravid. Har hatt blødninger (ca i forbindelse med mens-tid) og nesten ingen symptomer. Kun litt ømme pupper. Ikke kvalm og sånt.
 
Har ingen symptomer og i mitt tilfelle er det et bra tegn. Har mistet når jeg var "uggen".
 
Det er uten tvil ikke unormalt å ikke ha klare symptomer :)
 
Nesten ingen symptomer her heller, utenom trøtt til tider og litt småuggen hvis jeg blir veldig sulten. Hadde neste ingen symptomer med forrige mann, men det gikk helt bra:) Håper UL kan berolige deg!
 
Ikke no symptomer her! Hadde ikkeno kvalme sist svangerskap heller, så håper jo å slippe unna denne gangen og
 
Nesten ikke symptomer her heller. Har tatt mange tester bare for å være sikker på at det er sant. Har nesten ikke kjent murringer i livmor, ikke ømme pupper og bare litt mer uggen til tider, men ikke mye. Men testene blir sterkere og sterkere, så vil tro det går bare fint. Hvor langt er du på vei da? Blir sikkert flere symptomer i ukene som kommer ;)
 
Nesten ikke symptomer her heller. Har tatt mange tester bare for å være sikker på at det er sant. Har nesten ikke kjent murringer i livmor, ikke ømme pupper og bare litt mer uggen til tider, men ikke mye. Men testene blir sterkere og sterkere, så vil tro det går bare fint. Hvor langt er du på vei da? Blir sikkert flere symptomer i ukene som kommer ;)

6+1 eller 6+2...
 
Da er du heldig :) Forrige svangerskap hadde jeg heller ingen symptomer. Var så redd for at noe var galt da jeg hadde mistet 2 ganger før. Nå er gutten min 9mnd ;) jeg hadde ikke ømme pupper en gang. Fikk voldom halsbrann mot slutten da, men ellers veldig heldig ;)
 
Jeg var kjempebekymret forrige svangerskap ettersom jeg hadde så få symptomer at jeg ikke følte meg gravid i det hele tatt. Var redd jeg bare innbillet meg hele greia Men det gikk så fint så. Og akkurat like lite symptomer denne gangen. Nyt det du!
 
Med første hadde jeg null symptomer annet enn magen som vokste etter hvert.

Kjenner ikke mye denne gangen heller. Litt stikking i bekkenet, litt ømme pupper, men ikke mye altså, så du er ikke alene ☺️
 
Har nesten ingen enda, deilig. Nå er jeg blitt så trøtt men tror heller det har med et sykt barn og lite søvn for tia
Måtte ta en ny test. Fortsatt gravid
 
Har nesten ikke noen symptomer heller bare trøtt så har vært litt redd eg også men er beroligende når det er flere som ikke har symptomer :) er rart at det er så lite denne gangen med jenta mi var eg mye dårlig
 
Back
Topp