Lite symptomer

Trøndermammasnart

Andre møte med forumet
I dag er jeg 8+0 uker, og disse veldige symptomene lar fremdeles vente på seg. Før jeg var på tul 7+0 og fikk se et bankende hjertesyns jeg det virket utrolig skummelt og ikke ha noen særlige symptomer, men ettet at legen hadde forsikret meg om at det også var notmalt å ikke ha det, ble jeg roligere. Jeg er i blant uggen, men vil ikke gå så langt som å kalle det kvalme. Jeg har ømmr pupper i varierende grad, trenger en lur på sofaen innimellom og er ganske så hormonell. Så, legen sa at jeg forsåvidt har flere symptomer, men det jeg savner (vet at alle sier at det ikke er noe å savne) er den kvalmen. Føler liksom at alle har den.

Så, er du kvalm? Og hvilke andre symptomer har du?

Kvalmen kom igår 6+3, har vært uggen før det og lite matlyst! Jeg har ønsket kvalmen velkommen med åpne armer og håper den blir en stund:p det er jævlig, men god betryggelse og jeg har sykemelding nå, så jeg overlever!
Sånn så du beskriver det høres helt normalt ut for meg, dette er 4.gang jeg er gravid, og de første gangene var jeg ikke noe særlig kvalm i det hele tatt!
Vi er alle forskjellige, og går gravid forskjellig.

Men man føler seg jo ikke særlig gravid enda, så skjønner godt at du blir bekymret:)

Hei!
Jeg er 7+ 6, og jeg har heller ikke særlig mange symptomer. Er en del trøtt, og puppene er veldig ømme på spesielt natta og på morgenen. Har en del stikkinger i livmora også. Men jeg er absolutt ikke kvalm. Jeg nyter det, for forrige svangerskap var jeg kjempekvalm hele tiden, så jeg er veldig glad for å slippe det nå. Ingen graviditeter er like.

Jeg har vært trøtt, sulten, tisset mye og hatt ømme bryster siden ca uke 4. Har ikke vært noe kvalm eller uggen eller noen ting. Jeg begynte å bli sånn uggen i slutten av uke 6 og nå er jeg vanvittig kvalm og har begynt å miste matlysten, er 8+2 uker. :(

Jeg er 10+4. Har frukt og juice cravings. Er veldig øm i puppene som i tillegg har eksplodert i størrelse, er ekstreeeemt trøtt, hormonell og har veldig realistiske og rare drømmer. Likevel trodde jeg ikke testene stemte og at jeg var gravid siden jeg ikke har vært kvalm en eneste dag.
En tidlig ul og jordmor forsikret meg om at det er like normalt og ikke være kvalm, så nå nyter jeg livet og gafler i meg all frukt jeg kommer over :D :D

Jeg er 5+1, de symptomene jeg har er trøtthet, ømme pupper, hormonell og har cravings, ikke noe kvalme her heller :P

Kvalmen satte inn for alvor hos meg Onsdag forrige uke, var da 8 uker på vei.. Og den ble enda verre i går.. Så denne jenta fikk sykemelding og kvalmestillende.. Skulle gjort hva som helst for å bytte :P :) Nyt at du slipper kvalmen, din heldiggris :) Andre symptomer er; større pupper, tretthet, hormonell, økt luktesans, forstoppet, og murringer som kommer og går :) Jo, og så drømmer jeg vanvittig mye.. Bisarre rare drømmer :) Gjorde ikke det før jeg ble gravid så må jo være derfor :D Lykke til videre i svangerskapet, blir nok en vakker liten overraskelse i Januar :) Jo lenger vi er på vei, jo mindre er sjansen for spontanabort <3

Jeg startet å bli kvalm når jeg var 6+1 og har vært det siden.. er 8+1 nå. Har varierende ømme bryster noen tider mer ømme enn andre og er konstant trøtt :p sovner nesten i pausene mine på jobb, sovner nesten under middag og etter middag og likevel så får jeg sove hele natten :p

Jeg også har liiiite symptomen... litt kvalmen som kommer og går.. midt på dagen merker jeg stortsett ingenting!
Men har konstant ekkel metallsmak i munnen og maten smaker langt fra så godt som den bruker... orker ikke tanken på snop og sjokolade og har allermest lyst på salt middag eller sånn type kornprodukt/ cornflaks til frokost.

Men spiste kake på jobb da... så alt går liksom. Man lurer jo klart på om alt er normalt når man ikke kjenner noe. Er vel normalt det?? :P

Back
Topp