Lite symptomer

Girl1990

Glad i forumet
Sitter her og er litt beskymret :( Har nesten ingen symptomer og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke ømme bryster eller kvalm. Litt småuggen når jeg er sulten. kjenner litt mensenmurringer men mest om kvelden(ikke kjent noe i dag) er trøtt på kvelden og sover dårligere om natten og våkner tidligere enn jeg pleier og får ikke sove igjen :(

Er det vanlig å ha så lite/nesten ikke noe symptomer så tidlig i svangerskapet? Er mellom 5 og 5 +5 Hører mange har få symptomer men de har også ømme bryst. Jeg har bare stive nippler.

Jeg har utrolig lite symptomer selv! Man blir jo bare mer stresset av å lese alt her inne, men har hverken hatt blødninger eller smerter, så regner med at alt er bra. Vi må huske at alle svangerskap er forskjellige, og kanskje bare være glad for at vi ikke har fått noen plager enda.

Har ei venninne som nå er i uke 25, hu merker INGENTING når hun er gravid ( dette er nr2). For noen er det alt på en gang, for andre er det lite eller ingenting. Begge deler er like normalt :)

Jeg har utrolig lite symptomer selv! Man blir jo bare mer stresset av å lese alt her inne, men har hverken hatt blødninger eller smerter, så regner med at alt er bra. Vi må huske at alle svangerskap er forskjellige, og kanskje bare være glad for at vi ikke har fått noen plager enda.

Ja vi jenter tenker for mye :) veldig glad for at jeg ikke er dårlig :)

Sitter her og er litt beskymret :( Har nesten ingen symptomer og føler meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke ømme bryster eller kvalm. Litt småuggen når jeg er sulten. kjenner litt mensenmurringer men mest om kvelden(ikke kjent noe i dag) er trøtt på kvelden og sover dårligere om natten og våkner tidligere enn jeg pleier og får ikke sove igjen :(

Er det vanlig å ha så lite/nesten ikke noe symptomer så tidlig i svangerskapet? Er mellom 5 og 5 +5 Hører mange har få symptomer men de har også ømme bryst. Jeg har bare stive nippler.
Synes du ramset opp ganske mange symptomer der jeg da ;) jeg er akkurat lik som deg. Merker ingenting før det begynner å bli en stund siden jeg har spist, da blir jeg småkvalm å må fylle på med noe.. Om ettermiddagen/kvelden er jeg utrolig trøtt, og sover dårlig på nettene..

Jeg er selv i uke 5+5 i dag og har litt symptomer bare. Brystene er så vidt ømme, sover dårligere om natt og våkner tidlig, konstant tørst, ofte på do, litt mensmurringer, masse utflod og trøtt hele dagen.

Slenger meg på her. Føler deg samme. Vi får prøve å ikke tenke så mye og slappe av så går dette veien ☺️☺️

Har samme som dere! Sto på jobb i dag og tenkte at formen min VAR egentlig veldig bra. Blir kvalm om det er lenge siden mat, og puppene mine er ømme. Men er ganske opplagt på kvelden, sover godt om natta, har nesten mer energi enn før :p (bankibordet)

MEN, ingen mensen! ;)

Jeg har ingen tydelige symptomer :) i kveld er jeg litt sliten i korsryggen. Jeg får kanskje fortere halsbrann enn ellers, men jeg føler meg virkelig ikke gravid :p prøver å nyte det ;) i forrige svangerskap hadde jeg det også ganske greit. Mtp hvor mye plager noen får, prøver jeg heller å se på det som at jeg er heldig som slipper å plages. Selv om jeg ikke helt klarer å tro jeg er gravid akkurat nå :p

Har samme som dere! Sto på jobb i dag og tenkte at formen min VAR egentlig veldig bra. Blir kvalm om det er lenge siden mat, og puppene mine er ømme. Men er ganske opplagt på kvelden, sover godt om natta, har nesten mer energi enn før :p (bankibordet)

MEN, ingen mensen! ;)

Den første uken etter jeg fant det ut, har jeg faktisk følt meg mer opplagt og hatt mer energi jeg og :p i dag var første dagen jeg ble akutt trøtt kl 14 :)

Har ingen symptomer her heller bortsett fra smerter i lysken, men det er forbigående og ikke normalt de to andre hadde jeg ekstrem kvalme hele svangerskapet, så krysser fingrene på at det ikke skjer denne gangen

Synes du ramset opp ganske mange symptomer der jeg da ;) jeg er akkurat lik som deg. Merker ingenting før det begynner å bli en stund siden jeg har spist, da blir jeg småkvalm å må fylle på med noe.. Om ettermiddagen/kvelden er jeg utrolig trøtt, og sover dårlig på nettene..

Føler ikke det er typisk gravidsymptomer. Venter liksom på kvalmen. Men har veldig problem med magen endter hard eller bløt :(

Bra at det er flere som har det slik :) burde vær glad jeg ikke er dårlig. Bare føler jeg hadde vært mindre beskymret med flere symptomer :)

Jeg har ikke mye symptomer jeg heller.. er frysepinne om dagene men det er vel det. Litt ømme bryster. Jeg er 5 uker idag :) men det er veldig forskjellig fra person til person, og jeg tenker kanskje du ikke får ømme bryster til å starte med. Kanskje stive nippler er "dine ømme bryster" :P hehe..

Hehe har faktisk vurdert å ta en test til bare for å bekrefte at de to jeg har tatt faktisk stemmer o_O for jeg har bare halsbrann innimellom noe jeg har en sjeldent gang ellers. Også er jeg bare litt ekstra trøtt om dagen. Kjennes ikke oppblåst eller øm i det hele tatt og har lite mensmurringer nå, noe jeg hadde forrige uke. Men jeg har ikke hatt noen blødninger så om ikke testene tulla med meg er jeg jo fortsatt gravid. Vi får Være glade vi er fine i formen foreløpig :) har og lest at de færreste får veldig mange symptomer så tidlig. Så ikke bekymre deg:)

Hehe har faktisk vurdert å ta en test til bare for å bekrefte at de to jeg har tatt faktisk stemmer o_O for jeg har bare halsbrann innimellom noe jeg har en sjeldent gang ellers. Også er jeg bare litt ekstra trøtt om dagen. Kjennes ikke oppblåst eller øm i det hele tatt og har lite mensmurringer nå, noe jeg hadde forrige uke. Men jeg har ikke hatt noen blødninger så om ikke testene tulla med meg er jeg jo fortsatt gravid. Vi får Være glade vi er fine i formen foreløpig :) har og lest at de færreste får veldig mange symptomer så tidlig. Så ikke bekymre deg:)

Skulle til å skrive det samme - majoriteten av gravide har ganske fine svangerskap, så det er absolutt innafor normalen med lite symptomer :) man bare hører ikle så mye om og fra de, for da har man liksom ikle noe å klage over på en måte :)

Back
Topp