Lite symptomer

trla

Andre møte med forumet
Flere med "lite" symptomer? Er veeldig oppblåst (nr2) men ellers lite stikking :( Hadde ikke det med nr 1 heller. Merker jeg er skikkelig bekymret.....

Hvis du er bekymret, så kanskje du kan få måle hCG med 48 timers mellomrom? Da kanskje du klarer å slappe av litt mer :) Men det er jo helt normalt å ikke kjenne så mye heller.

Jeg føler meg også "unormal" her inne, fordi jeg har så lite symptomer! Jeg er 6+4, og det eneste jeg kjenner så langt er veldig ømme pupper. Men jeg får sterke streker hver gang jeg tester. Jeg søkte litt på nettet, og det virker som det er (like) vanlig å ha lite symptomer som å ha mange ;)

Er ganske så symptomfri her og...
Eneste jeg merker graviditeten på er litt strekning/stikking i livmoren og økt matlyst/søvnbehov. Er bare 4+1 enda, så mye kan endre seg de neste ukene og!

Kan legge til at med de tre andre var kvalme, oppkast og en hel drøss med symptomer på plass på denne tiden..

Til nå har jeg hatt littegrann murringer og litt ømme bryster. I går og i dag har jeg ikke merket noe som helst.

Deilig å føle seg normal, men selvsagt får en jo ikke den samme bekreftelsen på at noe foregår.

Vi får forsøke og være fornøyde med at vi kan være oss selv og tenke at så lenge kroppen ikke gir signaler på at noe er galt, så er det heller ikke noe i veien. :)

Kjenner ikke noe som helst enda, og nyter det så lenge det varer :) bestiller meg UL i uke 8, for å bekrefte eller avkrefte grunnet dårlig erfaring tidligere. Tar ingen gleder eller sorger på forskudd foreløpig :)/

Kjenner lite jeg også. Egentlig bare enormt trøtt og sliten. Hender jeg får litt murring og stikking men ellers ganske som normal :)

Jeg føler meg i overraskende god form faktisk. Kjenner det stikker litt og er litt "småstøl" i magen, men ellers ganske fin. Kjenner litt til puppene og kvalme innimellom, men ikke mye.
Sterke streker hver gang jeg tester da...

ImageUploadedByBV Forum1444109376.285187.jpg

Fin test i morges! Deilig å se at det er jeg som bekymrer meg unødig :)

Jeg er 5+1 i dag.

Kjenner jeg stresser litt med at puppene ikke er ømme enda! Føler de ble superømme ganske fort forrige gang. Men har jo andre symptomer som småkvalm innimellom, stikninger i livmora, luft i magen, og tisser hele tiden. Men har bare hengt meg sånn opp i disse puppene.

Kjenner jeg stresser litt med at puppene ikke er ømme enda! Føler de ble superømme ganske fort forrige gang. Men har jo andre symptomer som småkvalm innimellom, stikninger i livmora, luft i magen, og tisser hele tiden. Men har bare hengt meg sånn opp i disse puppene.

Ingen graviditet er lik. Forsøk å tenk på at dette er noe helt nytt og at ditt forrige svangerskap ikke er mer enn en erfaring.

Du har jo mange småtegn, kos deg med dem :)

Har heller ingen symptomer. Jeg er 4+5 i dag, så er enda tidlig å skulle merke noe. Tenker jeg vil merke kvalme om et par uker om alt er som vanlig...

Er ett sted mellom 5+1 og 6+0 og har veldig lite tegn selv. Har ømme pupper med endel klumper i, men utenom det har jeg ikke stikkinger, murringer, er ikke kvalm og er heller ikke trøtt lenger :P

Back
Topp