Lite symptomer

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Flere som ikke kjenner så mye til graviditeten enda?
Er bare 4+2 ca,så vet det er tidlig..
Er litt ekstra trett og litt ømme pupper..ellers ingenting:)
Blir bare litt nervøs..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 7+1 og merker ikke annet en veldig ømme pupper og oppblåst mage.. Skal vel egentlig bare være glad at jeg ikke har mer symptomer, de fleste symptomene er jo ikke spesielt hyggelige.. Men skulle nesten ønske at jeg merket mer til det... :-)

Liten spire 06.06.14

Jeg er 4+4. Merket trøtthet veldig for ca 1 uke siden. Var ordentlig dårlig og kastet opp en morning før jobb.. Men i går kom energien tilbake og jeg føler meg 100% fin. Klager ikke på det, men en liten bekreftelse på at noe skjer inni der hadde jo vært fint.
Det er nok helt normalt. Og kvalme etc. kommer nok før eller siden:)

Jeg har det på samme måte.Jeg er 6+3 idag og har ømme pupper av og på og så er jeg litt trøttere enn vanlig.
Jeg var i veldig god form forrige svangerskap også, så jeg bekymrer meg ikke så mye. Sist var jeg litt stressa for at jeg ikke hadde symptomer. Men når jeg leser her på forumet om de stakkars damene som spyr og spyr så skal jeg virkelig ikke klage :-)

Bortsett fra at puppene mine snart tar livet av meg, så har jeg ingen andre symptomer :)
Og litt stikking i magen da.

ømme pupper, trøtt og må tisse hele tiden :P ellers ingenting:) jeg er 4 uker i dag.

Jeg er i dag 7+6 og for min del har jeg kjent det svakt i rygg og på pupper siden uke 4-5. Annet enn det har jeg vært fin og vært glad for det...MEN SÅ denne uka kom kvalmen for fullt, det er skikkelig ille, og jeg er sååå trøtt. I går gikk jeg hjem fra jobb (med tidenes dårligste samvittighet) og sov fra 14 til 19, spiste middag, la meg igjen kl 21 og sov til kl 7:30 i dag. heeeelt utslitt. Så symptomene kan komme seint også gitt. Shit, kvalm er det verste altså! Tror jeg blir å gå fra jobb tidlig i dag også. Får heller ta meg en tur til legen om det ikke blir bedre og be om en gradert sykemelding eller noe. Blir jo veldig stressa av det også, å ikke få gjort noe som helst, jeg bare sitter her og ser dumt på pc'n. :(

Her begynte jeg å kjenne til ryggvondt allerede ved 4 uker. Nå når jeg er 6+2 så ser det faktisk ut som om jeg er 3 mnd gravid. Men magen har kommet tidlig i alle mine svangerskap, men aldri så tidlig. Heldigvis har jeg en del for mye på kroppen, så folk tror mest sannsynlig at jeg har lagt på meg litt ekstra;)

Flere som ikke kjenner så mye til graviditeten enda?
Er bare 4+2 ca,så vet det er tidlig..
Er litt ekstra trett og litt ømme pupper..ellers ingenting:)
Blir bare litt nervøs..

Hadde ikek symptomer før jeg ble ca 5+4 å etter det har jeg hengt over do skåla :) hehe

Tror jeg bare må prøve å roe meg ned,og nyte dagene:) Har såååå lyst til at vi endelig skal lykkes å få vårt lille mirakel:)

Jeg har akkurat det samme som deg Loca79:) Er 8 uker i dag:P Vært litt bekymra, men prøver åtenke slik at så lenge jeg må toalettet mer enn vanlig og jeg ikke har vondt eller blødninger er alt bra :D Alle svangerskap er jo forskjellig :)

Jeg har ingen symptomer nå, jeg var kvalm noen dager men det har gitt seg. Eneste er at jeg kanskje blir raskere mett og craver mer på melkeprodukter (men det kan jo være psykisk). Men jeg er bare 3+5:)

Foressten, kan stikking i livmorområde være sympt?:)

bare litt prikking i puppene, og litt mer trøtt. Håper egentlig det fortsetter sånn, og at jeg slipper kvalmen og 0% energi som sist!....
Forresten litt metallsmak i munnen har jeg hatt :)

jeg hadde veldig vondt i korsryggen i to dager før jeg testet positivt,og kjente litt stikking i magen noen dager etter dette, nå er jeg 6+0 og kjenner egentlig ingenting, har tidvis litt ømme pupper, men hadde jeg ikke visst at jeg hadde vært gravid hadde jeg nok ikke merket det! skulle gjerne ha kjent litt mer, leser om andre som er kvalme og springer og tisser hele tiden og har masse tegn og kjenner jeg skulle ønske jeg også hadde flere tegn! bare for å få en bekreftelse på at det faktisk ER noe der inne :P men for all del, er sikkert ikke så gøy å være kvalm hele tiden og så lenge jeg ikke har blødd må jeg vel bare tro på at alt er i orden:)Jeg jobber på sjøen så kvalme får jeg vel nok av uansett i vinterstormene framover *sjøsyk* ;P

Back
Topp