Lite symptomer?

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Flere her med lite symptomer? Stikking/mensmurringer er det jeg har...

Er enten 4+5 eller 5+6 idag.... Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det når jeg testet positiv så mye senere.....

Jag är 5+6 idag, och de symtomerna jag har är mensverk och ömma bröst. Så egentligen inga alls...

Da er vi like langt på vei etter min menstermin <3 så morsomt! Ja, har ikke vondt i puppene, mer rundt brystvorten, de er ømme :p !

Ja, kul å va samtidigt:):) syntomer kommer säkert eftervart, så vi ska vs happyy att vi inte är kvalme än... Bank i bordet!!!;)

Ja, kul å va samtidigt:):) syntomer kommer säkert eftervart, så vi ska vs happyy att vi inte är kvalme än... Bank i bordet!!!;)

Ja men jeg var kvalm i tre uker i strekk før forrige uke, men da trudde jeg det var pga omgangssyke, så vil tro det var en god blanding... Er bare små stresset pga jeg har hatt blødninger.... så blir helt gal av å gå her å må vente og vente, og ikke få noe svar...

Baby Dust, jeg har heller ikke så mange symptomer.. Vet ikke om det er bra eller dårlig. Noen ganger tror jeg ikke på at jeg gravid. Kjenner kanskje litt murringer i magen her og der og litt øm på brystvortene, men det er det.

Med førstemann hadde jeg det veeeeldig dårlig, var sengeliggende pga. kvalmen, vondt i hodet og ekstreme ligamentsmerter.

Baby Dust, jeg har heller ikke så mange symptomer.. Vet ikke om det er bra eller dårlig. Noen ganger tror jeg ikke på at jeg gravid. Kjenner kanskje litt murringer i magen her og der og litt øm på brystvortene, men det er det.

Med førstemann hadde jeg det veeeeldig dårlig, var sengeliggende pga. kvalmen, vondt i hodet og ekstreme ligamentsmerter.

ja sant, ha jo lurt siden helgen på om jeg virkelig er gravid, har samme som det, mensmurringer og ømme brystvorter.... Men leste litt i min gamle svangerskapsbok og da kom de andre symptomene i uke 7 :P så må nok bare vente å se....

Jeg er også 5+6 Idag , og e bekymret over ingen symptomer Utenom litt mensmurringer. :-) skal heller ønske ømme pupper og kvalme velkommen- da blir graviditeten mer virkelig føler jeg! Er min første graviditet- så gleder meg til å føle meg gravid :)

Jeg har veeeeeeeeldig ømme pupper, må opp å tisse om natten, og kvalme som kommer og går gjennom dagen. Føler det ikke er så mye symptomer, siden jeg i forrige svangerskap var skikkelig sengeliggende og hadde oppkast hver dag, flere ganger om dagen. Kunne ikke gå i nedover bakker pga ømme/vonde pupper :p Hehe, så er litt glad for at det er litt mildere denne gang :) Heller liksom litt mer på gutt og siden jeg fikk jente forrige gang :)

Back
Topp