lite symptomer...

Jane.88

Andre møte med forumet
Hei juli jentene:)

Har så utrolig lite symptomer. Ingen tunge, ømme bryster eller særlig tissetrengt hele tiden, heller ikke murringer. Bare veldig kvalmen og trøtt. Noen som har det samme?

Jeg føler at de få symptomene jeg hadde er borte og det bekymrer meg litt.jeg hadde en tendens til å  få litt halsbrann, puppene ble noe større, jeg var veldig trøtt og måtte sove litt på dagen, pluss at jeg kunne føle meg litt uggen og kvalm til tider, men det var også lite.

nå sover jeg dårlig, har mensensmerter og kan ikke si jeg føler meg gravid...... :(

hm, ja forstår hva du mener. Du blir ganske usikker når du har lite symptomer og de forsvinner. 

Jeg trodde at de fleste symptomene kommer rundt 5-6 uke`?

Ja det setter tankesystemet i sving.....Håper det går bra for oss og at vi bare er så heldige å ha ett problemfritt svangerskap :)

Jeg har flere symptomer denne gangen enn sist. Med snuppa var eneste symptomet frem mot uke 6 ca at jeg var tørst.
Nå har jeg fått både livmorstrekk og kvalme før jeg i det hele tatt testa positivt.

Kjenner det at det hadde vært bedre med lite symptomer enn å begynne så tidlig. Ihvertfall når man har en 2-åring i tillegg. men får håpe at det betyr at de går fortere bort igjen :)

Back
Topp