Lite symptomer

Jente_27

Betatt av forumet

Hei..melder meg forsiktig inn her..Dette er 3 gang jeg er gravid, og de andre forsøkene har endt i ma/sa..

Var sjeleglad for at jeg var kvalm fra første dag denne gangen,men går på tabletter for uvi så da er det nok disse jeg er så kvalme av..
Jeg kjenner nesten ikke noen stikninger i magen,men har veldig ømme pupper..Fler som ikke kjenenr så mye i magen?

Jeg klarer bar ikke å slappe av og håpe at det skal gå denne gangen,selv om jeg prøver...Blææ...litt syting fra meg..

Krysser fingrene for deg og alle oss andre på forumet! emoticon Gratulerer med spire!!! :)))

skriver for å se svar...

Gratulerer med en liten spire :) I begynnelsen hadde jeg bare ømme pupper og litt oppblåst mage. Men det tok ikke så lang tid før jeg både ble småkvalm, menssmerter/strekk i magen, trøtt heele tiden + det jeg hadde fra starten..

Håper din lille klorer seg godt fast denne gangen! Hvor mange uker er du på vei da?

Jeg kjente ikke stikking i magen forrige gang og har ikke kjent det denne gangen.

Symptomer kan variere fra person til person og fra gang til gan. Uansett hvordan symptomer man får kan det gå bra eller dårlig så jeg ville bare vært glad for at jeg ikke hadde så mye symptomer.

I tillegg ville jeg tatt det skikkelig med ro og gitt kroppen fred og et godt utgangspunkt for en baby :D

Jeg er ikke mer enn 4+2.Blir jo til at jeg sammenligner med de andre graviditetene..Selvom det kanskje er lite vits siden d gikk som d gikk..hehe..
Jeg må rett å slett bare prøve å innfinne meg med at jeg kan ikke vite alt som skjer inni magen og at jeg bare må VENTE..Noe som ikke er lett...Hvor langt er du på vei da lykkeliten 12?

Back
Topp