Lite symptomer tidlig..

Cornelialill

Elsker forumet
Jeg er ca 4+3. Har kjent litt på ømme pupper, småkvalm, sliten og trøtt og litt litt ømhet nederst i magen innimellom. Men altså, veldig lite. Og i dag kjenner jeg absolutt ingenting. Er det et dårlig tegn? Er så redd for at dette ikke går rette veien. Flere som ikke har spesielt med symptomer eller kan fortelle noen fine historier om det.

Vet jo at det kan svinge litt i starten.

Legger ved testen for i går..

Vedlegg

• IMG_20201130_083805.jpg
    IMG_20201130_083805.jpg
    16,5 KB · Visninger: 43
Jeg er ca 4+3. Har kjent litt på ømme pupper, småkvalm, sliten og trøtt og litt litt ømhet nederst i magen innimellom. Men altså, veldig lite. Og i dag kjenner jeg absolutt ingenting. Er det et dårlig tegn? Er så redd for at dette ikke går rette veien. Flere som ikke har spesielt med symptomer eller kan fortelle noen fine historier om det.

Helt normalt. Symptomer kan komme å gå, de kan være sterke eller Ikke eksisterende, aller graviditeter er forskjellig. :)
Med min første var eneste symptomet mitt trøtthet, den kom rundt uke 5-6.ellers ingen kvalme eller noe som helst. Fikk litt murringer innimellom, men ikke hver dag

Skjønner godt at symptomer gir litt trygghet. Men din situasjon er helt vanlig, 4+3 er veldig tidlig :) Mange får mer symptomer rundt uke 6. Noen kjenner ikke noe særlig frem til magen begynner å vokse, og det er også normalt.

Kjenner jeg er glad for at enekelte symptomer kommer litt sent :wideyed: har blitt mer og mer kvalm iløpet av dagen nå enn tidligere . er over 6+0 (6+3) idag

Helt normalt. Symptomer kan komme å gå, de kan være sterke eller Ikke eksisterende, aller graviditeter er forskjellig. :)
Med min første var eneste symptomet mitt trøtthet, den kom rundt uke 5-6.ellers ingen kvalme eller noe som helst. Fikk litt murringer innimellom, men ikke hver dag
Tusen takk! Det hjelper veldig at du sier det. Var gjennom en exu første runden, så det sitter nok litt igjen... Men jeg mistenker absolutt ikke det denne gangen. :)

Tusen takk for alle svar! Ble litt roligere av å høre det! Jeg har en treåring, så har jo vært gjennom en graviditet før, men jeg husker jo ingenting. Haha. Men tror jeg husker at jeg for det meste var trøtt fra uke 6. Var lite kvalm.

Ingen symptomer her heller.. husker ikke når jeg fikk det med de to andre, men jeg også er redd for det. Kjenner av og til på litt murringer og stikking men ikke noe mer. Er også 4+3, jeg har fått kvalme i uke 6 med de to andre :)

Ingen symptomer her heller.. husker ikke når jeg fikk det med de to andre, men jeg også er redd for det. Kjenner av og til på litt murringer og stikking men ikke noe mer. Er også 4+3, jeg har fått kvalme i uke 6 med de to andre :)
Ja, det er jo egentlig fint, det da. Det er kanskje et litt dårligere tegn om man har store smerter og evt også blør.

Ja jeg hadde nok vært mer bekymra da, men man blir jo helt tullerusk og bekymret for alt :p
Ja, huff... Det er så vanskelig å tro på at det er noe som faktisk vokser og snart lever der inne! Husker litt fra førstemann. Kjente lite da også i starten, tror jeg. Fysisk var jeg i ganske god form hele veien egentlig.

Jeg har også fryktelig lite symptomer, er 4+6 i dag (eller 5+0 nå som klokka har bikka midnatt:D) var litt småbekymra selv, men jeg kjenner litt strekninger der nede innimellom, så tenker at jeg må bare holde meg positiv :p

To barn og gravid med nr tre, snart tolv uker og ikke en sykedag på noen av de første 12 ukene så ergo ja mulig med lite symptomer og ting går bra, nyt det

Back
Topp