Lite symptomer, bekymret...

nordlandsfrøken

Blir kjent med forumet
Hei.

Er gravid med nr 2 nå, er 6+6 idag. Det bekymrer meg at jeg har så lite symptomer. Forrige svangerskap hadde jeg så mye mer. Kjenner meg av å til kvalm på kveldene og brystene er ømme, er litt trett noen tider på døgnet. Brystene var mye ømmere sist og følte liksom kvalmen var mer konstant.
Noen som opplever lite symptomer?
Skal på kontroll neste uke, men vanskelig å vite om alt er bra når det er så tidlig.

Prøv å ikke bekymre deg! Med min første hadde jeg bare ømme pupper, ingen andre symptomer. Det var nesten sånn at jeg trodde jeg hadde sett feil på graviditetstesten..,jeg tok bare én!! Tenk heller at du er heldig :) Kanskje denne babyen er det motsatte kjønn av den du allerede har og derfor mindre symptomer?

Tvi tvi :) krysser fingrene for dere!

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Jeg har 3 fullgåtte svangerskap bak meg, og alle 3 har vært heeelt ulike :)

Jeg har også veldig lite symptomer, omtrent de samme som deg egentlig. 8+0 i dag, men det har vært sånn lenge. Det går nok helt fint med oss begge :)

Jeg hadde det sånn med førstemann, de forsvant litt i perioder. Det gjør de nå også men jeg er mer takknemlig enn urolig denne gangen ettersom jeg må ha overskudd til å løpe etter en ettåring dagen lang ;) Men forstår bekymringen din for det er jo helt naturlig å kjenne ekstra etter og tyde og tolke hver minste lille ting :) :)

Det er like normalt å ha få symptomer som mange, og de kan også komme og gå litt. Ingen grunn til bekymring. Bare nyt det du.

Jeg opplever det samme. Er 6+2 i dag, og har lite symptomer i forhold til sist. Er innimellom litt kvalm, men det blir ofte borte etter jeg har vært på do. Har fått større pupper, men de er ikke spesielt ømme. Er trøtt, men ikke så trøtt som sist synes jeg. Mulig jeg ikke har mulighet til å kjenne på den trøttheten nå med en 2 åring rundt meg. Strekk i livmorområdet har jeg hver dag da, heldigvis. Jeg har også vært(og er) stressa for dette, men en må bare tro at ting er som det skal. Er tross alt mye større sjans for at ting går bra nå, enn at det skal gå galt.

Jeg er 8+0 i dag og har nesten ikke hatt noen symptomer foreløpig! Litt murringer i magen bare!

Samme her. Forrige gang hadde jeg mye murring og mange andre symptom, og jeg var vanvittig trøtt leeenge. Så svangerskapene er ganske ulike hos meg :)

Med min førstemann hadde jeg ømme pupper og omtrent ikke noe mer .
Denne gangen har jeg fått den kvalmen , alt smaker vondt , så sliten. Så det varierer ❤

I går snek det seg inn en bekymret tanke ettersom jeg har følt meg så og si helt vanlig/ikke gravid noen dager. Men, den tanken skulle jeg ikke hatt for her ligger jeg på badegulvet etter å hatt brekninger de siste 10 minuttene. Hang over doskåla. Klarte ikke kaste opp da, det kom bare slim. Så jeg er nok fortsatt gravid. Opplevde aldri det med førstemann... Utrolig ubehagelig :S Håper ikke dette er den nye normalen fremover...

Tusen takk for mange svar! :) enda lite symptomer, men som mange skriver er det jo fint,med en aktiv fireåring i hus! Får av og til akutte brekkninger, blir nesten glad. Har noen dager "glemt" at jeg er gravid da alt kjennes så vanlig ut. Blir spennende med kontroll på torsdag. Da er jeg 7+4

Skrev her i forigårs, og de to siste dagene har jeg vært så sykt kvalm på morgenen :depressed: Og puppene har blåst seg opp til dobbelt størrelse. Så plutselig så kommer symptomene :)

Skrev her i forigårs, og de to siste dagene har jeg vært så sykt kvalm på morgenen :depressed: Og puppene har blåst seg opp til dobbelt størrelse. Så plutselig så kommer symptomene :)
Hehe kjenner til det der med puppene! Var samboer som kommenterte de før jeg tenkte tanken på at jeg kunne være gravid. :D ble jo irritert å sa jeg visste jeg hadde lagt på meg i sommer!! Ikke visste jeg det var en annen, bedre grunn :)

Back
Topp