Lite symptomer, andre og?!

kmb

Forelsket i forumet
Hei jenter:)

Jeg er i dag 10+5 og har egentlig ikke merket noe særlig de siste ukene. Har kanskje litt ømme pupper. Jeg er på ferie for en ganske lang periode, så har ikke helt muligheten akkurat nå til å sjekke at alt er bra. Jeg fikk se den lille ved 8+6 og da var alt bra:) jeg tenker ikke at noe er galt, men ville bare høre om det er flere som ikke merker så mye til disse symptomene!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hei:). Jeg har også veldig lite symptomer. Er 10 uker i dag! Var hos legen akkurat nå og han hørte hjertelyden<3 Hørtes ut som en liten snekke! Legen min sa at det var helt normalt at symptomer kom å gikk ettersom ukene gikk:)).

Samme her!!!! Har bare fått fastere pupper :P og litt trøtt, men ikke kvalm, ikke tisser jeg mye heller. Er 10+2 i dag :)

Jeg er 8 uker idag og har egentlig ingen sterke symptomer. Har ømme pupper, og en mage som går opp og ned i oppblåsthet. Tisser endel om natten.

Liker denne her fra BV-appen. Var veldig bekymret akkurat rundt den tiden, så denne lille påminnelsen hjalp veldig :) ImageUploadedByBV Forum1371480486.535679.jpg

Symptomene her er bare blitt mer og mer borte! I en til to uker nå har jeg ikke følt så mye at jeg er gravid! Det jeg merker er at jeg fremdeles blir fort sliten og at jeg må tisse noen ganger om natten :p Ellers merker jeg ingen ting nå! Var på tidlig UL i uke 8+4 og da så alt bra ut, med et bankende hjerte :D Får bite sammen tennene til 9.juli, da er det jordmor time og håper på å høre hjertelyden da :D

Jeg kjenner heller ikke noe særlig! Har ikke vært kvalm eller noe, kun litt ømme pupper og utrolig trøtt. Er fortsatt trøtt, men kanskje ikke SÅÅÅ trøtt som jeg har vært?
Fikk se bankende hjerte både 9+0 og 10+2, så regner med alt fortsatt er bra :)
Er 12 uker i morgen!! <3

• Liker
Reactions: H27
Jeg kjenner heller ikke noe særlig! Har ikke vært kvalm eller noe, kun litt ømme pupper og utrolig trøtt. Er fortsatt trøtt, men kanskje ikke SÅÅÅ trøtt som jeg har vært?
Fikk se bankende hjerte både 9+0 og 10+2, så regner med alt fortsatt er bra :)
Er 12 uker i morgen!! <3
Hurraaaa for 12 uker!!!! Tror bare vi er skikkelig heldige, som har så snille babyer at de lar mammaene sine slippe så "billig" unna i 1 trimester :) Får bare nyte det!!

Hurraaaa for 12 uker!!!! Tror bare vi er skikkelig heldige, som har så snille babyer at de lar mammaene sine slippe så "billig" unna i 1 trimester :) Får bare nyte det!!

Får håpe de er like snille når de kommer ut!! :D hehehe :)

Tusen takk for svar! Selvom man kanskje allerede vet svaret, er det allikevel godt å få bekreftelse på det vi er nok veldig heldige som slipper billig unna! Jeg hadde bekkenløsning fra veldig tidlig sist, så får nyte det nå! Jeg har mistet 3 ganger i fjor, så det gjør meg nok litt usikker.. Tusen takk uansett

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

har sikker nok plager for alle deko tilsammen :( Nyyyt å være i form :)

Symptomene mine varierer veldig... idag har jeg nesten ikke merka at jeg er gravid... mens igår spydde jeg og hadde veldig hodeverk og ømme bryst.. har ikke ømme bryst heller idag, men d var de igår... så d varierer tydeligvis! ;) men kjenner jeg og blir usikker av og til når jeg ikke merker noe, men får bare prøve å nyte di dagene ;)

Back
Topp