lite sukk fra meg....

mirakelimage

Glad i forumet
Jeg er utslitt!!... vi har etter vi kom hjem gått hjemme begge to..og pga en konflikt sa samboern min opp jobben, jeg var enig men ville han skulle vente til han fikk seg ny jobb.. men han lovte at han skulle finne en ny veldig fort... Det viste seg og ikke helt være lett, hvertfall ikke når man ikke søker, eller ringer til de du har søkt på!!!![:@][:@][:@][:@][:@]
Jeg har alltid hatt lite penger men har klart meg veldig bra med de jeg hadde, og er ganske flink med økonomi, og vi har levd bra etter at vi ble 2, så når han sa opp hadde vi slik at vi klarte oss til han fikk ny jobb, men nå er det da blitt April!! vi kom hjem i januar,og nå begynner jeg å bli bekymret!! vi har nettopp hatt en dåp med 50 gjester,og skal nå flytte inn i en mye større leilighetder husleia er også mye mer., og i tillegg skal vi gifte oss i august..
Han har de siste 2 ukene jobbet som vikar, men har da også ikke søkt på noen jobber, og når hjan kommer hjem sitter han på pcen hele kvelden.. jeg er utslitt av å tenke penger,og ha alt ansvaret, og i tilegg skal pakke alt, ta meg av adrian, og hans avtaler til lege,fysioterapeaut,helsesøster og i tilegg går jeg til behandling selv.. men er ofte jeg må droppe..

HAr ikke pakket noe i dag og har sovet litt men blir bare mer sliten av å drømme, og ha 10000 tanker i hodet mitt!!!!!

Vet ikke hva jeg vil med dette men.... huff... jeg er sliten, har mye vondt(sliter med leddgikt og revmatisme) og psoriasisen min florerer på kroppen min, og har nå kommet til ansikete[:'(][:(][:(][:(]
Og jeg prøver å være en god mor til adrian men jeg har nesten ingenting å gi føler jeg....

Hjelpes.... Dette var mye på en gang!!
Skjønner han ingenting?? Sier han noe selv da?
Du må jaffall si ifra til han før du sliter deg ut!!!

Håper det ordner seg for dere fort[:)]

Hjelpe meg, du har litt å stri med....[8|] Håper han finner en jobb fort og at det blir lysere tider. [:)]

ja det er litt mye... og det er mye mer å.... jeg er bare så utslitt at jeg ikke klarer helt å forklare alt, men han sier ikke så mye selv.. han er klar over at jeg er edn som har alt men han klarer liksom ikke gjøre noe, han er rett å slett passiv, og gjemmer selv veldig i tv og pc..
kjenner dette er fryktelig tungt, men jeg skal da klare det, jeg må bare stå på til krampa tar meg, så få han plukke opp restene når jeg ikke klarer mer... da kanskje han våkner å blir seg selv igjen...

skjønner det ikke er mye råd å komme med her, jeg måtte bare få ut litt.. er ikke så mange å snakke med om dette heller, men det er tungt når alle ser den flinke,kjekke,sterke mannen mens jeg ser sannheten.. og han er mer som et barn til enn hjep...
men jeg elsker han og vi har vært igjennom mye, og jeg vet han er der inne et sted.. han bare trenger litt tid.. huff[:(] 
jeg trenger han littnå å.. ja ja
takk til dere som gidder å lese da..

dette blir alt for mye å bære på egne skuldre kjære deg! skjønner godt at du er kommet til et punkt nå der du merker at nok er nok - nå er det på tide at mannen din stepper opp rett og slett!

stresset og ansvaret tærer virkelig på helsa hørres det ut som, huff!

Nei, her har du vært alt for snill rett og slett, så nå er det på tide at du er snill mot deg selv også [:)] 

Sett foten ned, om han vender det døve øret til eller du føler at du ikke får snakket ut uten å bli avbrutt - så hadde jeg sannelig laget en liste med punkter over dine bekymringer - og satt det som bakgrunnsbilde på pcen dersom det er der han velger å sitte og glo!

ORIGINAL: siljegulli

Hjelpes.... Dette var mye på en gang!!
Skjønner han ingenting?? Sier han noe selv da?
Du må jaffall si ifra til han før du sliter deg ut!!!

Håper det ordner seg for dere fort[:)]

sign!!! [:)] håper det ordner seg!! Her går vi og venter på at sambo skal få seg jobb også!! håper håper for jeg vil ha to inntekter[:D]

Back
Topp