.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt samme bekymring som deg - men etter å ha tatt ultralyd hos jordmor i dag og blitt fortalt at alt ser perfekt ut føler jeg meg dum som har kastet bort så mye tid på å være redd og stressa. Hun sa at jeg måtte slutte å teste og ikke sammenligne meg med andre, alle reiser er individuell pluss du ser jo at det stiger! Det er jo helt perfekt!Hei dere! Jeg blir ikke helt klok, skulle hatt mensen på lørdagen og søndag viste første test positivt. Men nå har det gått 4 dager og jeg synes fortsatt de er så svake. CB digital sier 1-2 uker, men jeg er jo da 18 DPO ca, burde de ikke hatt større stigning?
Ja men nå meg uansett vente til over helgen vel, eller ta på fredag så mandag kanskje?Jeg syns det er en tydelig stigning der! Og anbefaler som andre, ta blodprøve! Eneste måten å være sikker på
Takk for at du forstår nei den er helt sikker at den var rundt 16-17 sept. Slik har de siste dagene værtjeg ser bekymringen din. kan eggløsning ha vært noen dager senere? jeg synes du skal kjøpe en test av et annet merke og sjekke. så blir du kanskje beroliget.
du må kjøpe en annen type test og ta en blodprøve. hvis du har vondt i en av eggstokkene må du bestille legetime for å sjekke hvor egget har festet seg.Takk for at du forstår nei den er helt sikker at den var rundt 16-17 sept. Slik har de siste dagene vært