Lite stigning i tester

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hei dere! Jeg blir ikke helt klok, skulle hatt mensen på lørdagen og søndag viste første test positivt. Men nå har det gått 4 dager og jeg synes fortsatt de er så svake. CB digital sier 1-2 uker, men jeg er jo da 18 DPO ca, burde de ikke hatt større stigning?
 

Vedlegg

  • IMG_1943.jpeg
    IMG_1943.jpeg
    330,3 KB · Visninger: 22
Synes det er litt vanskelig å se, ettersom de er tørket og dermed "ugyldige". Anbefaler en tur til legen og ta blodprøve for å måle hcg om du er bekymret ❤️ Kan jo hende egget festet seg senere eller at du har litt tregere hcg-stigning, uten at det er noe farlig :)
 
Hei dere! Jeg blir ikke helt klok, skulle hatt mensen på lørdagen og søndag viste første test positivt. Men nå har det gått 4 dager og jeg synes fortsatt de er så svake. CB digital sier 1-2 uker, men jeg er jo da 18 DPO ca, burde de ikke hatt større stigning?
Jeg har hatt samme bekymring som deg - men etter å ha tatt ultralyd hos jordmor i dag og blitt fortalt at alt ser perfekt ut føler jeg meg dum som har kastet bort så mye tid på å være redd og stressa. Hun sa at jeg måtte slutte å teste og ikke sammenligne meg med andre, alle reiser er individuell :Heartpink pluss du ser jo at det stiger! Det er jo helt perfekt!
 
Back
Topp