Lite spørsmål

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Er ei lita stund igjen til jeg skal ha uttak, men tenker en del på det. Kjæresten har eksamen 01 desember, og sannsynligheten er ganske stor for at uttak blir veldig nærme eller på den dagen. Han kan ikke droppe eksamen, men må ikke møte opp før 09. Har tenkt litt på hvordan vi skal gjøre det om det blir uttak den dagen. Kan han tømme seg i en kopp og levere på sykehuset før eksamen, også kommer jeg til uttak litt senere. Klarer de holde liv i sædcellene i noen timer, eller må de brukes innen en time? Skal ta opp dette med sykehuset selv om det blir aktuelt selvfølgelig. Men klarer ikke slutte å tenke på det, så spør dere først :D

Tror de ikke skal være mer en to timer gamle. Tror kanskje det er litt forskjellig fra klinikk til klinikk. Men tror ingen bruker mer enn to timer.

Da ordner de sikkert til slik at det passer for dere:)

Ville ringt og sagt i fra allerede nå, sånn at de holder av første timen til dere den dagen :)

Det går nok helt fint, men kan jo alltids si fra og høre for sikkerhetsskyld:)
Min tok prøven hjemme, og vi var der innen en halvtime - måtte likevel vente i kø for å levere den etter de andre gutta som skulle gjøre businessen sin der, så begynte å lure da det nærmet seg en time (som vi hadde fått beskjed om vi måtte være der innen). Da sa de bare at det var ikke noe stress, bare å vente. Leverte den fra oss litt over en time etter den ble produsert;) Og så var jo ikke uttaket mitt før en stund etter det igjen siden det var noen før meg. Tror det går fint en time eller to før prep, og så etter prepping av prøven på laben tror jeg den holder enda lenger:)

Vi bor en halvtime unna klinikken vi brukte, men ble enige om at det var best å ta prøven på klinikken for å være helt sikre på at den ikke ble over en time gammel. Så her opererer de med en time.

Tusen takk for svar alle sammen! Skal spørre de samtidig som jeg ringer inn tr og gi beskjed. Føler ikke at jeg kan be de holde av en time til oss heller. Godt mulig at uttak blir en annen dag uansett :)

Back
Topp