Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
God morgen alle sammen[:)] Eg har et spørsmål eg lenge har gått å lurt på. Mensen er over 1 måned forsinket (unnskyld detaljer) og utfloden min er helt melke hvit og masse! Er utrolig trøtt fortiden,må legge kl 7. Hva er dette tror dere?[8|]
Enig med flere her...; kjøp deg en test du.. Over 1 mnd på overtid så burde du være gravid ja... Jeg har heller ikke hatt store symptomer de gangene jeg har gått gravid.. Ikke merket ømhet i brystene; som de fleste gjør, ikke vært særlig kvalm heller, så du trenger ikke ha noen store symptomer..
Hvis du før/alltid har hatt regelmessig mens, er det vel stor sannsynlihet for at det er noe. Jeg hadde ikke andre symtomer enn trøtthet i hele/begge mine svangerskap.
Man bøe ikke bli kvalm eller få sinnsykt vondt i pupper å sånneting.
Så ta en test du...... Lykketil
Eg gikk to måneder uten prevensjon,så nå går eg på p-piller.. Kan være det er derfor? Vet ikke.. Skal liksom ha mensen i morgen i følge pillene,men kjenner at ingenting er på gang. Er bare veldig veldig trøtt og synes det er rart at mensen ikke har kommet enda. tror nok eg skal kjøpe meg en test. Men er så redd for å bli skuffet,fikk litt håp nå da[:D] hehe..
Okey,nå går eg og kjøper meg en test[:)] Kan eg ta den nå? Sikkert ingenting,men best å være på den sikre siden? Ønsk meg lykke til,og send masse babystøv[:D]
eg har tatt den,tørr ikke se resultatet,vet uansett det blir negativt[:(] Tisset ikke lenge nok på pinnen. Nå er det 3 minutter igjen før eg kan se.. Spennende! Men vet svaret. Da skjønner eg ikke hva som er i veien med meg? Tar uansett en test i morgen tidlig! Bare for å være sikker! Eller senere i kveld[;)]