Lite som skjer her nå!...

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Såå kjedelig at det er så lite aktivitet her inne for tida.. Jeg jobber som tilkallingsvikar fram til permisjonen, og da kan det være enkelte dager at jeg ikke har noe å gjøre.. Som i går, og tydeligvis i dag (har ikke ringt enda i hvertfall). Og da må dere jo være her inne og poste spennende tråder som jeg kan svare på! [;)][:D]

Hvordan er det med dere marsmammaer for tiden da? Hvordan går det med hormoner, bekkenplager og kvalme? Jeg er så fornøyd for tiden, for jeg har ingen nevneverdige plager! Juhu!! Og Rosenborg puster Brann i nakken, jeg kjenner liv i magen, ul nærmer seg og alt er bare flott!! Bortsett i fra at jeg kjeder meg litt når jeg har fri da... Kanskje jeg skal gå på city syd (kjøpesenter) og se litt på babyting og tang?.. [:D] For nå er det bare i underkant av to uker til jeg har gitt meg selv lov til å begynne shoppingen. Yey!

Ha en fiin tirsdag da jenter! Er det ikke deilig med høst, og at luften endelig har blitt litt kjølig? Marka er jo så nydelig nå! [:)]

Hei... Jeg er arbeidsledig jeg da, hadde en vikar jobb inntil for noen mnd siden da arbeidsgiver fikk sykemelding som det stodat jeg var syk pga svangerskap! Da var det full stopp... jeg var ikke interresang lenger... kjipt at det finnes slike folk som tråkker oss gravide nedi søla...... men det er ikke jeg som sitter og sliter med og få kabalen til og gå opp.. Nok om det... [;)]                

ÅÅÅ.... hedig du er da som ikke har noen plager for tiden, jeg har vel ikke de store plagene jeg heller men det blir mye grining og kjefting , prøver og ta meg i det men det er ikke så lett..... er heldigvis ikke hver dag da, og det er vel mest med ting som irritere meg fra før av, men nå bare klikker det med en gang.... off...

Jeg har nok ikke kommet så langt at jeg kjenner liv, men det kommer tidsnok har jeg blitt fortalt.....[:D] (utålmodig..) Se på babyting ja... koselig det.. men jeg venter nok litt med det....  ellers kjeder jeg meg om dagen jeg og..... men det er godt og høre at det er flere her da...  

HA EN SUUPER DAG ALLE SAMMEN.... 

jeg har det super flott jeg og!!!! ELSKER høsten!! [:D] det er min favoritt tid på året! er jo også derfor jeg skal gifte meg på høsten! [;)] blitt mørkt på kveldene og alle de flotte fargene!! [:D] 

er også veldig ofte inne på bv på dagen,fordi jeg sitter å kjeder meg på jobb! [:)] er for tiden i en resepsjonsstilling og her sitter jeg jo bare å tar imot telefoner! i mellomtiden sitter jeg på nettet! og det er jo begrenset hvor mye lurt jeg kan komme med og lage tråder av! hehe [:D] 
men så flott når noen kommer med noen jeg kan svare på! [:)] 

OG...!  idag skal jeg på UL!!!! [:D]  er kjempespent på hvilken termin jeg får og gleder meg masse til å få se babyen!!!! [:D]   

holder pusten ang RBK!! [;)]   de "bæsja jo på leggen"  i cupen,så vi får håpe de klarer å gå til topps i ligaen! [:D] 

ellers er formen flott! får ett par spark i ny og ne! [:)] minuset er at korsryggen har begynt å "kræsje",så nå blir jeg snart sykemeldt for fullt! men,men.. [:)] sånn er det bare! har jo skolen også,så jeg har nok å henge fingrene i!! [:D] 

ønsker dere alle en flott tirsdag!! [:D]

er nå her jeg også!
sykemeldt nok en mnd pga bekkenløsning.
blir lixom ikke bedre disse smertene. når dem er så å si borte gjør jeg jo litt husarbeid eller litt extra så kommer det tilbake på kvelden like vondt igjen. plagsomt.
har fått beskjed av legen om å ikke gjøre noe særlig. men det er jo lett med en 6 åring i hus og en mann som nesten ikke er hjemme. [:D] men jeg MÅ jo bare ta det med ro for at det ikke skal bli værre ihvertfall.
eller er jeg i god form. ikke vært plaget med kvalme/oppkast.
litt trett men det må en jo rekne med.
super happy for å ha dennne søte lille i magen og hååååper alt står bra til inni der.

hormonene er vell et kapittel for seg selv. er veldig toppet på følelses fronten. skal ikke så mye til for å ta til tårene enkelte ganger. noe jeg skulle ønske sambo tok mer hensyn til..... [8|]

ellers ...har fått mini på skolen, sitter litt her før jeg skal hoppe.... eh..... dra meg inn i dysjen for så å vekke sambo etterpå.

Good morning sunshines:) [:)][:)][:)][:)] Formen her er også kjempeflott!! har ingen, og har heller ikke hatt plager!! Og det er heeerlig!!!

Ang. RBK, BLÆÆÆHHH!! Aafk kommer opp i tippeligaen og tar seriegull neste år!! WUHU:)
Høsten er en fin tid!! Når det blir mørkt på kveldene er det utrolig koselig å tenne masse lys, ta frem favoritt ullteppet og en kopp deilig varm toddy, eller kakao:) (selv om favorittårstiden min er sommer)

I år gleder jeg meg slik til jul. vet ikke hvorfor, har aldri gledet meg slik som jeg gjør nå!! [:D][:D][:D]
Bare jeg tenker på snøen, julepynt, julemusikk og glade unger så sitrer det i meg:) hihi...

jeg er nettopp ferdig med frokosten, så nå skal jeg stelle meg før jeg må løpe og rekke bussn tl jobb:)

Ha en fin dag alle mars-mammaer:)
Stoor klem fra meg      

Næmmen, se der ja! Der var dere jo! [:D]

Æsjda Snuppelura 13, for en kjip sjef.. Er jo diskriminering det der! [:@] Slitsomt å være plaget av hormoner som gjør deg sint og trist, får håpe det gir seg litt etterhvert.. Jeg var litt mer sånn i forrige svangerskap, men denne gangen fungerer de visst motsatt. Det er min kjære veeeldig glad for! [;)] 

Momy: For en knall jobb å ha nå da, svare på tlf og sitte på nett! [:D] Godt å slippe å slite seg ut. Åååå, du skal på ul i dag!! Tjoho!! Heldiggrisen! Skal dere ikke vite kjønnet? Masse lykke til i hvertfall!

Rbk tryna "litt" i cupen ja, men det er ikke første gang.. Cup er cup. [;)] Nå krysser vi fingrene for at Bodø glimt rykker opp også! [:)] Og at Rbk vinner serien seff. [;)]

Sendte melding til kin kjære og spurte hva jeg skal finne på. "du kan gå i butikker og se på babyutsyr som vi må ha".. Nåååå, da synes jeg han var bra søt ja! [:D]

Æsj, er noe herk med det bekkenet.. Bare vær forsiktig, for det er ikke så gøy om det sitter i lenge etterpå. Du må overtale samboeren din til å skaffe vaskehjelp. [;)] Han må i hvertfall ta støyten når han er hjemme!

Aafk?? Hahahaha. [;)][:D] Ingen banke rbk vet du vel! [:D]

Sendte melding til kin kjære og spurte hva jeg skal finne på. "du kan gå i butikker og se på babyutsyr som vi må ha".. Nåååå, da synes jeg han var bra søt ja! [:D]

så gøy da!snillingen!!! løp å kjøp sier nå bare jeg [:D][:D][:D]

jovisst skal vi vite kjønnet!! [:D]  håper bare jm klarer å se det! [:)]  men har flere ul`er igjen,så sees det ikke denne gangen får vi satse på neste!! [:D]  
 åå..for en herlig kjæreste du har!! vil også ut å shoppe!! [:D] kjenner det er begynt å klø i fingrene etter å kjøpe litt babyklær! [;)][:D] 
ja,jobben er grei den. den andre jobben på flyplassen er for tung,men denne kan bli dørge kjedelig + at bekkenet har ikke godt av å sitte så lenge i strekk! men den er helt grei til jeg blir sykemeldt! [:)] 

og jeg vil så veeeeeldig gjerne at B/G klarer å komme seg opp i tippeliagen igjen! [:D]  håper,håper,håper!!!!! [:D] 
for at Gabriela og jeg skal bli enige,så får jeg vel si at jeg håper at B/G og Aafk rykker opp i år!! [;)][:D]

misunner kjæresten din.....
skulle vekke min sambo men i det jeg skulle gå å vekke han stod han opp med et brak selv til min store forskrekkelse....
ble glad for at han stod opp litt tidlig uten at jeg trengde å vekke han jeg men det ble fort snudd på hode.....
han skulle på et møte som han trodde var på torsdag....
ikke bare at han skulle på dette møte men det skulle være på et spa hotell med overnatting.
stresset som han var spurte han om jeg kunne søke etter ferje ruter.....
å jeg fant da to forsjellige og ulike tidspunk som jeg printet ut. gikk inn på badet med det men det var hvis ikke nok. det var en spes båt han skulle ha men ikke viste navn på å jeg fant det ikke ut.....
da presterte han å si at jeg ikke hjalp han. jeg sa at han måtte roe seg litt for jeg ble stressa av det selv.
men det hjalp ikke det. han spurte om jeg kunne finne kart..... jah men over hva spurte jeg.....
noe jeg ikke skulle spurt om vist nok.... ja hva tror du! fikk jeg slengt som en spydig komentar. dette fikk meg til å tenne på alle plugger og sa at jeg ikke kunne vite det når jeg ikke viste hva han mente.
jeg satte meg på datan i tro om at han skulle si hva han trengde hjelp til å søke etter. men nei da.
plutselig hørte jeg ytterdøra ble slengd igjen om tror dere ikke han reiste uten å si et lite "hade" en gang.........
FYYYY FAE* altså!
han skuffer meg så utrolig mye.
skal lixom ikke bare bort i butikken en tur men være borte til i morgen åsså går det ikke ann å si "hade"!?!?!?!?!????

vet ikke hvor lenge jeg holder ut dette her.......
ALT går jo ut over meg jo [:(][:(][:(]

så her sitter jeg og hulk gråter og vet ikke opp og ned på noe lenger.
hvordan går det ann å være så lite forståelsesfull og ha så lite medfølelse.....

Uff da, LilleMusMei.. Skjønner frustrasjonen din nå ja..[&:] Hadde sikkeret reagert  samme som deg og begynt å hulke..[&:] Du får ta deg en aldri s liten prat me han når hn kommer hjem igjen..

Jeg ble oxo videre sykemeldt.. *kjedeli*
Dagene går sååå tregt da,lixom så lite å finne på hjemme her og..Får være grenser for mange ganger i løpet av uka jeg vasker huset..[8D] hehe..

Går fremdeles å venter på Babywatcher'n min...Syns d har tatt lang tid nå ja..[:(] 

Men en liten trøst midt oppi d hele,så fikk jeg høre hjerte til Lilleba idag hos legen..Den lå på 157 skal i min..[:D] Tror virkeli d blir ej prinsesse på oss jeg..[:D]

MOMY: er nysgjerrige vi og,så holde oss oppdatert..[:)] Du er vel den første av oss mars-mammaer som er på UL..[:)] 
Bare 13 dager igjen til den STORE DAGEN 9.oktober..[:)]

tror aldri jeg har blitt så skuffet og paff som nå.........[:(]
forstår virkelig ikke dette forholdet lenger....... går det virkelig ann å ta så lite hensyn!?

blir bare mer og mer deprimert jeg[:(]
og hva med mini som kommer hjem fra skolen åsså er pappa borte IGJEN, uten å i det heletatt ha sagt i fra......
huff
men det var jo ikke planlagt slik da for han trodde det var på torsdag til fredag å da hadde jo seff mini vist om det. men kan tenke meg han også blir skuffet....... som om ikke pappa er nok borte (nordsjøen, jakt, heimeværnet osv....) [:(][:(][:(]

ORIGINAL: LilleMusMei

tror aldri jeg har blitt så skuffet og paff som nå.........[:(]
forstår virkelig ikke dette forholdet lenger....... går det virkelig ann å ta så lite hensyn!?

blir bare mer og mer deprimert jeg[:(]
og hva med mini som kommer hjem fra skolen åsså er pappa borte IGJEN, uten å i det heletatt ha sagt i fra......
huff
men det var jo ikke planlagt slik da for han trodde det var på torsdag til fredag å da hadde jo seff mini vist om det. men kan tenke meg han også blir skuffet....... som om ikke pappa er nok borte (nordsjøen, jakt, heimeværnet osv....) [:(][:(][:(]

Kan forstå d..[&:] Ikke enkelt d der azå.. du får bare forklare som best du kan for minigutten..[&o] sambo din kan ikke "roe" seg ang d me jakt å heimevernet da?? Si at du trenger han mere hjemme??

Selv så tar min sambo noen ganger for my hensyn og passer på, å er sjeldent ute..At d snart går meg nervene løst..[8|]
Bor nå ikke så langt unna deg heller..(tror jeg?? ) om du vil møtes eller no sånt??

God morgon,er ny i dag her på mars forumet,var på ul i dag og vips so hoppa eg frå februarforum til mars,so her er eg:o)
Var fantastisk kjekt på ul,pappaen var med og so stollt som har var,me har bere jenter frå før og i dag fekk me sjå.............ein bitteliten tut,eg vart so rørt at eg rett og slett måtte grine litt,men glad for alt var bra med den lille,han var i full fart,viste kor stor han var med hendene over hovudet,og når eg låg der på benken so løfta han hovudet som for å sjå på meg,fantastisk.................
Skal på jobb i dag,jobber som tilkallingsvakt på sjukehuset her,so i dag har eg hatt so bra start på dagen at resten berre må bli topp.
Oi vart lang denna meldinga hehehe
Ha ein strålande dag alle deke andre med mars spirer:o)

ORIGINAL: FruMel...

God morgon,er ny i dag her på mars forumet,var på ul i dag og vips so hoppa eg frå februarforum til mars,so her er eg:o)
Var fantastisk kjekt på ul,pappaen var med og so stollt som har var,me har bere jenter frå før og i dag fekk me sjå.............ein bitteliten tut,eg vart so rørt at eg rett og slett måtte grine litt,men glad for alt var bra med den lille,han var i full fart,viste kor stor han var med hendene over hovudet,og når eg låg der på benken so løfta han hovudet som for å sjå på meg,fantastisk.................
Skal på jobb i dag,jobber som tilkallingsvakt på sjukehuset her,so i dag har eg hatt so bra start på dagen at resten berre må bli topp.
Oi vart lang denna meldinga hehehe
Ha ein strålande dag alle deke andre med mars spirer:o)

Hej, og velkommen inn som mars-mamma du oxo..[:)]
Og grattis me GUTTEN[:)][:)][:)]

velkommen hit,FruMel...!! [:D][:D] håper du vil trives her hos oss!! vi er så koselig atte!! [;)][:D]  og gratulerer med baby med tut!! [:)]

LilleMusMei: huffda,vennen!! ville reagert på akkurat samme måte som deg!! [8|]  han burde bare ringe og be om unnskyld etterhvert!! og når han har gjort det så får du si til han hvordan han fikk deg til å føle,for jeg syns det var ganske ufint! min eks var skikkelig mårragretten,så jeg gikk igjennom sånne ting nesten hver morgen,med påfølgende unnskylding når han var kommet seg ut av huset og roet seg ned,men det er ikke noe hyggelig!! og det er jo ikke for ingenting at vi ikke er sammen lenger! var jo ikke bare derfor det ble slutt da,men hensynsløshet og respektløshet var jo i miksen av grunner!
nå sier jeg ikke at det er sånn med dere [:)] og jeg håper sånt ikke skjer ofte!! [:)] man blir så sliten og lei av sånt! spesielt når man er gravid! håper dagen din lysner etterhvert! [:)]  stor klem fra meg!!

Huffda LilleMusMei.. Det hørtes ikke bra ut.. Kjæresten min kan bli litt sånn han også hvis han er veldig stressa, spesielt på morgenen. Men når han får roet seg så innser han at han har gått for langt og ber om unnskyldning.. Kanskje din også ser det selv etter en stund? Men jeg skjønner hvor trasig det er at han bare drar avgårde uten å si hade.. Da hadde jeg blitt skikkelig lei meg jeg også... Men kanskje du skal sette deg ned og prate med han om å ta hensyn en gang det er en god tone mellom dere? Det funker sjelden bra å diskutere slike ting i sinne.. Håper i alle fall at dere får snakket ut og løsnet flokene. Du skal ikke gå i rundt å være så trist.. Huff, fikk helt vondt av deg jeg..

Back
Topp