Lite som skjer her nå!...

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Såå kjedelig at det er så lite aktivitet her inne for tida.. Jeg jobber som tilkallingsvikar fram til permisjonen, og da kan det være enkelte dager at jeg ikke har noe å gjøre.. Som i går, og tydeligvis i dag (har ikke ringt enda i hvertfall). Og da må dere jo være her inne og poste spennende tråder som jeg kan svare på! [;)][:D]

Hvordan er det med dere marsmammaer for tiden da? Hvordan går det med hormoner, bekkenplager og kvalme? Jeg er så fornøyd for tiden, for jeg har ingen nevneverdige plager! Juhu!! Og Rosenborg puster Brann i nakken, jeg kjenner liv i magen, ul nærmer seg og alt er bare flott!! Bortsett i fra at jeg kjeder meg litt når jeg har fri da... Kanskje jeg skal gå på city syd (kjøpesenter) og se litt på babyting og tang?.. [:D] For nå er det bare i underkant av to uker til jeg har gitt meg selv lov til å begynne shoppingen. Yey!

Ha en fiin tirsdag da jenter! Er det ikke deilig med høst, og at luften endelig har blitt litt kjølig? Marka er jo så nydelig nå! [:)]

Hei... Jeg er arbeidsledig jeg da, hadde en vikar jobb inntil for noen mnd siden da arbeidsgiver fikk sykemelding som det stodat jeg var syk pga svangerskap! Da var det full stopp... jeg var ikke interresang lenger... kjipt at det finnes slike folk som tråkker oss gravide nedi søla...... men det er ikke jeg som sitter og sliter med og få kabalen til og gå opp.. Nok om det... [;)]                

ÅÅÅ.... hedig du er da som ikke har noen plager for tiden, jeg har vel ikke de store plagene jeg heller men det blir mye grining og kjefting , prøver og ta meg i det men det er ikke så lett..... er heldigvis ikke hver dag da, og det er vel mest med ting som irritere meg fra før av, men nå bare klikker det med en gang.... off...