Lite som skal til før jeg blir skuffa og lei meg

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Har planlagt og målt opp etter inspirasjon fra ei på februar forumet, ein barne kommode fra Ikea. Har gledet meg lenge til å sortere barneklærne i kommoden og få system/ sett over hva jeg har. Vi fant ut at i helgen kunne vi reise til Ikea for å handle (3timers) kjøring. Så er jeg inne å ser på prognosene for at de har varen på lager på lørdag, og den = 0!! :(

Godt jeg fant verdens beste bacon chips i dag, så jeg kan sutre med det i munnen + mozell med isbiter :p

Sender deg en stor klem <3 Hadde blitt rimelig skuffa selv ja :-/ Du får ringe og høre om de kan bestille en så du får kjøpt!!

De har den ikke på nettsiden sin da? Du kan handle på nett nå vettu :)

Vi shoppet klesskap til lillemann i romjulen. Kom inn på varehuset og dem hadde ingen av skuffende inne og de kom førstes i skiftet jan/feb. Det var nedtur..!

Tok med det vi kunne og bestilte resten på nett, alt kom 6 dager senere fra sentrallageret :D

Ja, jeg vet jeg kan handle på nett, men lite sugen på å betale ei frakt på ca 1000 spenn, da er det liksom ikke billig lenger :p

Men sånn er det med "første-mann-til-mølla" butikk, at de ikke kan holde av/reservere varer :mad::p

♧ Sendt fra app'en ♧

Gud e glad jeg fikk sortert ut mine 20 søstre grene giga posene med babytøy etter Liam. Gav bort fire svartsekka med klær! D blr jammen mæ vær en gutt i magen ass, hehe

Back
Topp