Lite sexlyst?

Godt å se at jeg ikke er helt unormal hehe. Håper den snart kommer tilbake.:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Andre enn meg som har null sexlyst for tiden? Den har vært borte fra jeg ble gravid..:( kjedelig..

Jeg har lyst! Men klarer ikke å la være å tenke på at noe kan skje når vi holder på... Jeg er så redd for å ødelegge noe! Har kun hatt sex 1 gang etter vi fant ut jeg var gravid for en ukes tid siden. Jeg har hatt en del mensmurringer også og det er jo ikke akkurat da man har mest lyst på sex. Jeg har sagt til kjæresten at han får smøre seg med tålmodighet!

Her går mannen snart på veggen. Jeg har 0 lyst, jeg er kvalm og trøtt. Han tror det er noe galt med han sånn at jeg ikke har lyst, men jeg har forklart at det kommer nok til å bli bedre etterhvert :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Her går mannen snart på veggen. Jeg har 0 lyst, jeg er kvalm og trøtt. Han tror det er noe galt med han sånn at jeg ikke har lyst, men jeg har forklart at det kommer nok til å bli bedre etterhvert :)

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p
Akkuratt slik er det hos meg også. Jaja de får bare smøre seg med tålmodighet hehe

Jeg også mindre lyst. Stakkars mannen :p

Her også! Men har mye å gjøre me at jeg er konstant kvalm og supertrøtt...

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Her er også lysten i perioder

Noen dager så holder vi på som kaniner!
Og orgsmene er blitt helt sinnsyke etter at jeg ble gravid ^^

Men akkurat nå så er lysten litt dalende.
Mye trening, mye kvalme og mye trett :/
Da tar det litt tid med lysten :p

Termin 20 februar

Ikke på toppnivå her heller, nei, og må i tillegg forsikre mannen tjue ganger om at det er ok å ha seg selv om man er gravid... så har ikke vært helt fart under laknene her heller :) regner med at det tar seg opp.

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Back
Topp