Lite sexlyst?

2014frø

Februar2014's Miss Positiv❤️
VIP
Andre enn meg som har null sexlyst for tiden? Den har vært borte fra jeg ble gravid..:( kjedelig..

Termin 9.februar med første frøet:)

Andre enn meg som har null sexlyst for tiden? Den har vært borte fra jeg ble gravid..:( kjedelig..

Har det på samme måten :(

Termin 11. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Godt jeg ikke er alene! :)

Det vil sikkert ta seg opp når energien kommer litt tilbake :)

Taster fra mobilen

Det vil sikkert ta seg opp når energien kommer litt tilbake :)

Taster fra mobilen
Desverre kan keg nok ikke skylde på energien.. Jeg føler jeg har mye energi jeg. Men lysten er liksom bare plutselig blitt..borte..:( håper den kommer tilbake snart:)

Da jeg var gravid sist gikk det i perioder. Noen perioder var det null lyst, andre ville jeg ha meg hele tiden. Lysta har vært veldig av og på i ettertid også, dessverre mest av :p

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Da jeg var gravid sist gikk det i perioder. Noen perioder var det null lyst, andre ville jeg ha meg hele tiden. Lysta har vært veldig av og på i ettertid også, dessverre mest av :p

Jente født 24.02.2011 <3
Godt å høre at det kan være håp heheh:)

Godt å høre at det kan være håp heheh:)

Plutselig en dag så er du kanin :D Husker ikke helt hvor lenge de periodene varte og når i svangerskapet de var, men det kom og gikk iallefall :) blir sikkert sånn nå også tipper jeg :p

Jente født 24.02.2011 <3

Plutselig en dag så er du kanin :D Husker ikke helt hvor lenge de periodene varte og når i svangerskapet de var, men det kom og gikk iallefall :) blir sikkert sånn nå også tipper jeg :p

Jente født 24.02.2011 <3
Hehhe:)

Termin 13.februar med første frøet:)

0 sexlyst her å;) synes det er like greit;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Behov for nærhet og sex er der men er så kvalm at det orker jeg ikke. Er liksom ikke like kos om gubben står å dunker i ene enden og spy kommer ut i andre enden :p

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Denna uka har vært veldig koselig.. opp og ned.. men sånn et jeg til vanlig også :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Her har den økt ;-) leser også crossfire triologien da :P

Har ikke sett mannen på snart fire uker, så ikke hatt anledning til å sjekke lysten :p men for fire uker siden var den der ;)
Får se åssen det blir når vi sees i morgen..

Termin 1.februar 2014

Lite lysten her også... Er en psykisk greie, siden jeg tidligere har blødd etter sex, så blir jo så redd.

Hadde fulstendig tørke med nr 1 .. :p

Jente født januar 2010 og gutt født august 2011 og spiren i magehuset ventes 03.02.14 :)

Her er det ikke noe galt med lysten, heller omvendt! Men det er sikkert fordi jeg vet jeg kommer til å se ut som en flodhest om ikke så alt for lenge, så jeg får sikre meg mens jeg kan! Ikke AKKURAT gøyalt når man blir ei dundre på over hundre! :P

Jeg har en teori om at når jeg er gravid med en gutt i magen så vil jeg ha sex hele tiden. Er det en jente inni så har jeg null lyst.. Hehe.

Så mulig jeg venter en jente.. ;)

Har jeg ikke tenkt på en gang... Tenker at jeg er storfornøyd med alle dager jeg har beholdt all mat og følt meg bra. Det sexstyret tror jeg kommer etter uke tolv av en eller annen grunn.. Da slapper jeg mer av siden den første magiske grensen er passert;)

Back
Topp