Lite søvn

fluffe

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
I det siste har ungen sovet tilsammen ca 1 time i løpet av hele dagen. Han hiver seg rundt når han våkner og er helt i hundre. Nå har han holdt på i 2 netter også.. bare snur seg på magen og roper og leker.. vil ikke ha pupp heller.. dette kan jo ikke være normalt??
 
Hørtes desverre ikke unormalt ut heller :( mine har vært sånn når de endrer søvnmønster, kutter en lur/skal sove mindre... Da sover de plutselig veldig lite før de kommer inn i et nytt mønster og sover mer igjen. Blir liksom verre før det blir bedre igjen :)
 
Men har ungen det bra da? Er han fornøyd og glad, eller tydelig trøtt og plaget?
 
Han gliser og ler.. våte bleier.. trøtt er han men han jobber jo hardt for å ikke sovne..
Hm :S Litt sånn er hun her også, hvis hun er trøtt og ligger i armene mine. Da vrir hun på seg og klager, og vise tydelig at hun vil ligge i fred, og da legger jeg henne ned i sengen. Så sover hun videre. Vet ikke om det gjelder deg da :)
 
Hm :S Litt sånn er hun her også, hvis hun er trøtt og ligger i armene mine. Da vrir hun på seg og klager, og vise tydelig at hun vil ligge i fred, og da legger jeg henne ned i sengen. Så sover hun videre. Vet ikke om det gjelder deg da :)

Hehe.. nei han vil aldri være i fred . Han er bare propell og vil ikke sove.. syns bare det er veldig rart at han kan holde det gående i flere dager..
 
Har ei slik her også nå. I går kveld holdt hun det gående til halv tolv - hun legger seg halv sju til vanlig. Sov et kvarter her og et kvarter der, og var heeelt bananas resten av tiden. Lite søvn på dagtid også. Litt mer sutrete enn vanlig, men det er bare når vi prøver å få henne til å sove.. :p
 
Har ei slik her også nå. I går kveld holdt hun det gående til halv tolv - hun legger seg halv sju til vanlig. Sov et kvarter her og et kvarter der, og var heeelt bananas resten av tiden. Lite søvn på dagtid også. Litt mer sutrete enn vanlig, men det er bare når vi prøver å få henne til å sove.. :p
Ååh er det ikke bare min!! Litt godt å høre egentlig.. virker som han tror at han er ferig uthvilt etter 30 min..
 
Ååh er det ikke bare min!! Litt godt å høre egentlig.. virker som han tror at han er ferig uthvilt etter 30 min..
Ja, mi også. Har vært slik en ukes tid nå, noen dager verre en andre, og selvfølgelig akkurat denne uka når mannen har jobba overtid og knapt vært hjemme i det hele tatt. Ganske sliten nå - heldigvis er mannen fri i helga så har sendt dem ut en tur nå ;-)
 
Ja, mi også. Har vært slik en ukes tid nå, noen dager verre en andre, og selvfølgelig akkurat denne uka når mannen har jobba overtid og knapt vært hjemme i det hele tatt. Ganske sliten nå - heldigvis er mannen fri i helga så har sendt dem ut en tur nå ;-)
Uff.. en uke er lenge.. håper ikke han skal holde på så lenge.. er alene også så avlastning kan jeg se langt etter.. men men, det går jo ihvertfall over når han blir ungdom... :eek: :D
 
Uff.. en uke er lenge.. håper ikke han skal holde på så lenge.. er alene også så avlastning kan jeg se langt etter.. men men, det går jo ihvertfall over når han blir ungdom... :eek: :D
Du har vel familie som kan stille opp og avlaste deg litt? Vår har sovet mindre på dagtid i noen dager og våkner grytidlig iblant men ikke vært så ille som du beskriver.
 
Har bare moren min men hun er på ferie.. han har ikke sovet siden kl 4 nå,da sov han 30 min og han er fortsatt lys våken. Bare hiver seg rundt i senga, hyler og ler... jeg skjønner ikke hvorfor han er sånn :(
 
Du har vel familie som kan stille opp og avlaste deg litt? Vår har sovet mindre på dagtid i noen dager og våkner grytidlig iblant men ikke vært så ille som du beskriver.
Hvor mye sover din på dagen nå?
 
Her har mini og sånne tendensa, kan ligga å le og herja. Men då tar eg ho opp og bysse ho i søvn igjen, kubbe som regel så ein dupp men andre gonga må eg jobba ein del!.. E sikkert ris te eiga ræv, og muli ho burde få styra på men eg klare kje la ho herja sånn.. :p
 
Min kar sover bare 30 min 2 eller 3 ganger på dagen. På natten våkner han mye, og hvis jeg ikke gir han smokken og snur han på siden, evt. ammer, så ligger han og styrer, frøser med munnen, lager lyder og greiner med dyna helt til han enten begynner å sutre eller sovner. Så her står jeg bøyd over sengen hans sikkert 10 ganger i løpet av en natt, og legger han til rette slik at han forhåpentligvis sovner igjen :p I tillegg bråker sengen hans når han rører på seg, så alternativet er å ligge våken lenge og høre at han holder på.
 
Back
Topp