Lite søvn

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
36 uker idag!!! :)

Sover dårligere og dårligere for hver natt nå. Og våkner oftere og tidligere. Magen føles tung, og har veldig ofte kynnere. Inatt har det også vært mer stikking nede. Og jeg våkner kvalm.

Har fått satt på en klesvask da, og nå skal jeg spise litt. Etterpå idag skal jeg på kontroll hos legen! :)

Huff, kjenner igjen det der med dårlig søvn, ja... Drømmer om å kunne sove på magen igjen og snu meg rundt uten å våkne... Men, det blir vel mange 'rotete' netter fremover ;-)

Termin 4.juli

• Liker
Reactions: jb
Huff, kjenner igjen det der med dårlig søvn, ja... Drømmer om å kunne sove på magen igjen og snu meg rundt uten å våkne... Men, det blir vel mange 'rotete' netter fremover ;-)

Termin 4.juli
Enig!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

samme her, føler jeg går rundt som en zombie hver dag :/ skikkelig trøtt :/

Samme her!! Og så e d forbaska vamt på soverommet og maen ligge helt inntil meg for han fryse... Æsj!! Og toppen av kaken har eg vondt i ryggen! :P *sutre*

Huff, nei det er ikke noe greit det der med lite søvn.
Nå for tiden så får jeg ikke til å hvile på dagtid en gang.
Blir med en gang ubehagelig og får urolige bein :(
Kommer meg lisom ikke helt ovenpå igjen :(

Ja nattesøvn er oppskrytt... Æsj! Og i tillegg får man minst 25 doturer om natta...
Lykke til på legekontroll:)

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Lykke til hos legen! Og her sverger jeg til mine to anbefalte kopper kaffi om dagen...

Termin 4.juli

Har sjøl hatt max to timer i natt. .. heilt gåen... kjenner meg så igjen. ..

Glede meg te å få sove på magen igjen. .

Faktisk sovet pittelitt litt bra i natt :) Våknet først halv tre, da var samboer fremdeles ikke komt hjem - så sendte han en melding om at det kommer en dag i mårå og :p Etter en liten time var han hjemme. Våkner innimellom for det om og spesielt når eg skal snu meg - det er blitt så tungt og vondt .. Ellers så var det opp rett før kl 8.

Så kjedelig med dårlig søvn! Sover godt som bare det fortsatt jeg :)
Lykke til hos legen!

Storesøster Mars 2009
Lillesøster er ventet 11.07.13

Jeg sover også utrolig dårlig, det er så lyst og varmt og så må jeg opp på do hele natta...:(

Back
Topp