Lite søvn...

Meg87

Blir kjent med forumet
Sover veldig dårlig for tiden, er kjempe trett når jeg legger meg, men får ikke til å sovne! Så våkner jeg veldig tidlig å må utrolig på do og er utrolig sulten! Andre som ikke sover godt lenger?

Jeg har ikke det problemet, her sover jeg sinnsykt mye faktisk :) Men dobesøk på natta har jeg mye av

Nei eg sover sover og sover mykje meir en foer. Eg er konstant troett og vil bare gaa aa sove igjen

Bare do besøk og en jentunge som står opp altfor tidlig som ødelegger søvnen her, er trøtt heeele dagen :/

Jeg hadde det sånn en stund, sov kjempedårlig fordi jeg drømte så vannvittig mye... Nå vil jeg bare sove hele dagen. Føler jeg blir i veldig dårlig form hvis jeg ikke får sovet nok.

For meg er det veldig opp og ned, jeg er veldig trøtt hele tiden men ikke altid like lett å sove. Også har jeg noen turer på do da :)

Jeg sliter også veldig mye med søvnen... Sovner etterhvert når jeg legger meg, men så våkner jeg gjerne i to- tiden, og må på do. Da er kroppen min så urolig at jeg finner ikke søvnen igjen. Ligger noen ganger våken til i fem-tiden før jeg sovner igjen. Har veldig mye heftig hjertebank på natta, så det er hovedgrunnen tror jeg. Også får jeg også en følelse av sult/ubehag i magen.Har hørt at man blir så trøtt og sover så mye når man er gravid, men det har ikke jeg sett noe til i alle fall... :P

Back
Topp