Lite søvn...

Juice

Glad i forumet
Januarhula 2014
Er det flere som har fått lite søvn i det siste?
Lillegutt i magen er ikke så veldig aktiv på dagtid, men om natten er han i sitt ess. Han starter gjerne å sparke i 10 tida på kvelden og kan holde på med dette i flere timer. I natt sluttet han i 1 tida, men når klokka var 7 så begynte han igjen.
Uvant at han sparker så masse på morgenen. Han har til nå i en god ukes tid egentlig bare sparket masse på kvelden.
Er det slik at vi skal få en forsmak på tida etter at babyen kommer og bare må finne oss i å få lite søvn allerede nå? :-p

Her blir det også lite søvn innimellom.. Men det er ikke pga sparking enda.. :-(
Her er det alt annet :-p Det aller verste er å måtte på do hele tiden...

bakemamma skrev:
Her blir det også lite søvn innimellom.. Men det er ikke pga sparking enda.. :-(
Her er det alt annet :-p Det aller verste er å måtte på do hele tiden...

Ja, kjenner til det problemet også! Men det er jeg blitt så vant med nå, så tenker nesten ikke over det, bare blitt en rutine :-p
Jeg er også fryktelig tett i nesa (men er ikke forkjølet...!) Plagsomt å ikke kunne puste ordentlig når jeg skal sove.

Er bare en god ukes tid jeg har sovet mindre pga sparking om kvelden (er i uke 21 nå).

Er noen uker etter deg jeg da :-)
Men merker jo mer og mer til de innvendig sparka. :-)

Jeg sliter med å sove når jeg ligger i senga, var trøtt, men drømmegeneratoren ville ikke starte, også var den lille i magen meget aktiv! Lå og vred meg 1-2 timer før jeg sovnet til slutt. Bah! :P

Sover også mye dårligere enn før, men det har nok noe med at jeg pleide å sove på magen - noe som ikke går lenger :P Så vrir meg mye og sliter med å finne en god stilling. Blir i grunnen greit når magen blir stor og man må nødt å finne en stilling for det blir for tungt å snu seg i løpet av natten :P

Sover utrolig godt faktisk

Min lille er svært aktiv på kveldene, helt når jeg har tatt kveld. Så, der ligger jeg og ikke får sove :p men kan heldig vis sove litt utover dagen :)

Jeg sover som en stein, men må opp 1-2 ganger hver bidige natt for å tisse.
Dette er nok bare forsmaken ja, du kan forberede deg på at babyen overhodet ikke eier en anstendig døgnrytme når den kommer ut

Lykke'i'magen skrev:
Sover også mye dårligere enn før, men det har nok noe med at jeg pleide å sove på magen - noe som ikke går lenger :P Så vrir meg mye og sliter med å finne en god stilling. Blir i grunnen greit når magen blir stor og man må nødt å finne en stilling for det blir for tungt å snu seg i løpet av natten :P

sign denne... og noen netter holder lillegutt meg våken. men ikke så lenge av gangen heldigvis. Skal begynne ett nytt og bedre liv neste uke, legge meg fast tidligere! Håper det fikser det :)

Jeg sliter også med å finne en god stilling, og våkner hver gang jeg må snu meg pga. bekkenløsningen... Må heldigvis bare opp en gang for natten for å tisse enda, og det er heller ikke noe sparking som holder meg våken, så jeg søvnen er heldigvis ikke så ille enda!

Husker med gru på de siste tre mnd av forrige svangerskap! Fikk nesten ikke sove i det hele tatt pga bekkenløsningen. Var kjempetett i nesen og snorket når jeg først sovnet, så gubben måtte sove på et annet rom... 

Jeg synes faktisk det ble mye bedre da babyen var født. Da fikk jeg endelig sove!!! :-)

Back
Topp