Lite søvn....

Mawi

Andre møte med forumet
Hei!
Har ikkje vært så veldi aktiv her inne, men treng litt tips no angåanes soving.. Lillegutt sov kjempe godt gjennom nattta tel han va sånn ca tre måna, men har de siste to månan e han bynnt å våkne hver time.. Skal som oftest bare ha smokken, men e rimeli slitsomt å ikkje få mer enn tre kvarters sammenhengende søvn om gangen... Føle æ har prøvd alt no , så tar gjerne imot tips:-)
Han sover lite på dagtid å, men e smørblid uansett... Trudde babya trengte masse søvn æ....

Her var det og slik ein periode, og da bestemt vi oss for at eget rom var tingen!! Og det var det..[:)]

Sånn er det her også...Kanskje vi bør prøve eget rom vi og. Eneste forskjellen her er at hun alltid har våknet masse[X(]

Sånn er det her også, men han tar ikke smokk så han bruker meg som smokk istedet for[&:] Vært sånn ganske lenge nå, de første par månedene våknet han ca 2 ganger for mat bare..

Han får grøt to gang førr dagen i tillegg tel mm... Har hatt han på eget rom åsså i nesten to uke,men det gjorde ingen forskjell... Bare at æ måtte gå lenger førr å roe han...;)

Anbefaler mer mat jeg altså...uten at jeg vet så mye om situasjonen din!! [;)]

Takk for tips[:)] kan man bynne med middag no da? Han e fem måna å to uke..

Når begynte du med grøt da? Kan det være at han blir urolig om natta pga grøten også??

feil..

Back
Topp