" lite Problem?!"

NC85

Andre møte med forumet
Hei !
Jeg har termin i januar og fikk vite på UL at min lille har ett lite hull i buken, slik at tarmene ikke kom på innsiden ,de kalte dette ett lite problem,  jeg ble selvfølgelig livredd og tenkte bare jeg skulle høre om noen som har hørt om dette før, eller opplevd dette. det blir jo selvfølgelig mer oppfølging og opperasjon rett etter fødsel, og de sa jeg kunne føde på vanlig måte, men er veldig usikker på alt akkurat nå !
Blir veldig glad hvis noen som har hørt om/opplevd det samme kunne gitt meg litt tips/råd og sånne ting, får vel vite en del av lege men blir fortsatt usikker ..

Var det ikke akkurat en artikkel om dette på BVs forside? Det var en baby som kom til med tarmene på utsiden- gikk bra tilslutt selv om det var litt svinger i veien:)

Den har ikke jeg sett men har ikke vært så aktiv her inne før nå :) men skal se om jeg finner den , det var kjekt å høre det gikk bra :)

Ser du fikk det til ja

Du kan jo også skrive ett innlegg på generelt forumet så er det nok flere svar .

Dette går så bra søss, krysser alt for at tantes gull er fith for fight <3

Hørt om det før,og det har alltid gått bra i de tilfeller. Lykke til,man vil jo alltid at alt skal gå knirkefritt,Jeg tror det går kjempe bra!

Huff, det høres så skummelt ut! Forstår at du ikke ser på det som et "lite problem", men de har vel sett det før og regner med at alt går bra. Godt du får oppfølging hvert fall, håper de gir dere masse informasjon så du ikke må gå rundt å bekymre deg for mye. (lettere sagt enn gjort, det er jo det kjæreste du har)

Lurer på om datteren til LittleMonkey på Genrell er født med tarmene på utsiden. Så lag en tråd der så kanskje hun kan kontakte deg :)

Grunnen til at dette blir kalla eit lite problem på ultralyd er jo at det er veldig gode prognosar, og ikkje er livstruande.
Men, eg skjønnar veldig godt at ikkje du syns det er eit lite problem! Seier som dei andre, spør på generelt forum, kanskje fleire veit.

Tusen takk for alle svar :) jeg har lest en del om det nå og har vært hos legen på fredag til UL og alt er bra med henne foreløpig så da krysser vi bare fingrene for at ting fortsetter og gå som det skal . jeg skal se på det generelle forumet, er helt ny her så har ikke heeelt funnet ut av alt enda :P hehe men igjen takk for alle svar :)

Så opptak idag fra en episode av "birth story" el hva det heter på TLC- de var det et par som fikk ei jente med innvollene på utsiden.
De fikk vite at ellers var alt normalt og babyen måtte til operasjon like etter fødsel. Det ble bestemt keisersnitt fordi de var redde leveren kunne ta skade i en vaginal fødsel og vi fikk se babyen da de tok den ut.
Så helt normal og fin ut, hun gråt og var i fin form! Det man kunne se var en gulaktig pose på magen på størrelse med en grapefrukt omtrent så det så på en måte "bedre" ut enn jeg tenkte i mitt hode :)

Hadde det vært alvorlig hadde de nok sagt det, hvis du føler du har fått for lite informasjon så håper jeg du kan få en ny time hos spesialist og få litt mer info, da kan du jo spør om alt som har med dette å gjør og finne ut om det er noen risiko. Lykke til- vet hvor ekkelt de er å få beskjed om at noe er galt men det høres heldigvis ut som en overkommelig ting.

Back
Topp