lite oksygen/ tungpusta

Neah

Gift med forumet
Huff sliter med pusten fortiden altså..er skikkelig tungpusta til og med når jeg ligger i ro..gleder meg virkelig til jeg får all oksygenen for meg selv..dette er tungt :) flere som har det slik?

JA. sliter veldig med det. får ikke slappet av skikkelig. og det blir lite søvn på natten. Har hatt det slik i 1 uke nå. men tror det begynner å gi seg, for inatt har jeg fått sovet godt. HERLIGT!!!

Ja eg har det sånn! Tok det opp med legen i går, han tok for sikkerhets skyld blodprøve av meg for å sjekke jernlageret. Men det er vel berre det at lungene skrumper inn for tida. Veldig slitsomt. Merker det spesielt når eg irriterer meg over ting, då har eg lite pust då[:D]

kan jernmangel ha noe å si også ja..hmm..jeg har for lite jern..går på tabletter for å få det opp..

Kan det ja... Jernet frakter oksygenet rundt i blodet, og lite jern betyr lite oksygen til cellene.

Ja gjett....spesielt om kvelden av en eller annen grunn. Kan ligge på sofaen og høre at det piper i lungene...gla d ikke er så lenge igjen [8|][:)]

Back
Topp