Merker mer og mer utover høsten at jobben kommer langt bak på prioriteringslista mi. Misforstå meg rett, har enn så lenge ikke vært borte en eneste pga. graviditeten, men har ikke mye lyst å gå på jobb heller. Var slik sist graviditet også, mye sliten, men ikke nok til at det rettferdiggjorde noen sykemelding. Merker samme tendensene denne gangen. Litt kipt siden jeg er lærer (ungdomsskole), og bør være forberedt og engasjert ovenfor elevene:-/ Liker klassene, så stort sett godt humør når jeg har dem, men det var denne planleggingen da... Og prøverettingen....
Bare 10 uker igjen til juleferie! Teller ned som bare det, og gleder meg hver gang det er heldagsprøver, for da kan jeg sitte prøvevakt istedenfor å undervise
Har så mye som burde blitt gjort hjemme, så ville heller brukt tiden min "fornuftig". Blir alt for hjemmekjær og redebyggende når jeg er gravid;-)
Bare 10 uker igjen til juleferie! Teller ned som bare det, og gleder meg hver gang det er heldagsprøver, for da kan jeg sitte prøvevakt istedenfor å undervise
Har så mye som burde blitt gjort hjemme, så ville heller brukt tiden min "fornuftig". Blir alt for hjemmekjær og redebyggende når jeg er gravid;-)