Lite modning..Flere?

Sandra1987

Glad i forumet
Jeg er 35 fullgåtte i mårra og har hatt veldig lite modning. Er det flere som har det slik? Venter liksom på og kjenne skikkelig modning. Da jeg skulle ha sønnen min hadde jeg merkbar modning på denne tiden, og på slutten skikkelig mye. Denne gangen har jeg kjennt bare litt i max et minutt også har det blitt borte og jeg har ikke merket mer..Hmm..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan merker man det?

Har hatt en natt med modning, ellers nada..

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Jeg har bare hatt max et minutt også har det gitt seg. Det har skjedd to tre ganger.. :confused: Synes det er lite jeg, men sikkert helt normalt :)

Om det er "mens"smerter og kynnere som er tegn på modning, så hadde eg det i flere timer i går ettermiddag/kveld. Har og ellers dessa menssmertene innimellom, men i går var første gang de var på nippet til å være vonde - skikkelig ubehagelige .

Jeg har hatt to graviditeter tidligere, og har ikke merket noe til noen modning i noen av dem. Likevel har fødslene startet av seg selv før termin, så jeg er ikke bekymret selv om jeg nå er 35 uker og ikke har merket noe enda.

Om det er "mens"smerter og kynnere som er tegn på modning, så hadde eg det i flere timer i går ettermiddag/kveld. Har og ellers dessa menssmertene innimellom, men i går var første gang de var på nippet til å være vonde - skikkelig ubehagelige .

Ja. Det er dette som er modning. ;)

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal holde ut til termin for tiden! Har så sinnsykt mye vondt i magen for tiden, det kjennes rett og slett ut som den skal til å revne på midten, og har masse kynnere og menssmerter.. Dette er det værste jeg har vært med på! Med førstemann så kjente jeg ingenting før fødsel var igang..

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre eller hvordan jeg skal holde ut til termin for tiden! Har så sinnsykt mye vondt i magen for tiden, det kjennes rett og slett ut som den skal til å revne på midten, og har masse kynnere og menssmerter.. Dette er det værste jeg har vært med på! Med førstemann så kjente jeg ingenting før fødsel var igang..

Huff da. Kansje du skulle tatt det opp med jordmor?

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Ja, sa ifra på mandag da jeg var der. Men fikk svar om at det var helt vanlig når man gikk med 2 mann.

Ok.. Men da får man bare stole på det da. Men hvis det ikke gir seg, synes jeg u burde ringe. Er ikke så bra å ha vondt i magen hele tiden..? Å ha kynnere, maserier, modning er hlt vanlig. Men å ha magesmerter er noe annet..

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Akkurat slik jeg også har det, menssmerter som jeg må konsentrere meg igjennom, og kynnere som ikke gjør det noe bedre.
Og med første mann hadde jeg to cm åpning uten å ha kjent noe til modning, bare plutselig kom det rier.

Ja, det har jeg også hørt. At man gjerne får mer smerter både av modningen og kynnere når man er flergansfødene.
Derimot er nok alt ''normalt'' for alle svangerskap er jo forskjellig.
Hadde ingen kynnere omtrent før i starten av uke 30 (om jeg ikke husker feil) men nå har jeg mange daglig. Noen vonde og noen ''stille''. Mensmurringene har jeg hatt kanskje 10 ganger. Både i ryggen og foran.
Føles nesten ut som eggløsning av og til også :p
Kan jo hende kroppen din planlegger å modnes i siste liten når riene kommer. ;)

Jeg hadde også trodd jeg skulle kjenne mer nå, var en periode hvor kynnene var hardere og mer rytmiske, men det gav seg for en ukes tid siden. Og de er veldig overfladiske, bare sammentrekninger i magen ikke i lysken eller rygg i det hele tatt...Og nedpresset har også egentlig gitt seg. Så ikke vet jeg. Hadde håpet litt på å kjenne at det når var siste innspurt er 35+3 i dag og veldig klar for at det skal sette i gang snart. Er andremann, selv om det er bare 14 mnd siden sist så husker jeg ikke helt hvordan det var....

Jeg har kynnere da..Men ikke veldig vonde, mer ubehagelige..Jeg venter liksom på at menssmertene skal komme. At jeg kjenner at det skjer noe der inne :) Men nei, da.. Bekkenløsning derimot har jeg mer enn nok av! :confused: Æsj, så kjedelig det er og vente! Jeg gleder meg så mye til hun kommer og jeg synes tiden snegler seg av gårde..:( Vil ha modning nå! ;)

Leste nå nylig at kinin er malaria medisin?? Høres litt skummelt ut :/

Back
Topp