Lite melk?

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Plutselig om dagen har velsa begynt å dra i puppen og gråte når det hu har sugd i noe sekunder å liksom bare leker med den.Virker liksom som det er tomt?! For når jeg pytter pupp suger hu godt igjen. Men til de to siste måltidene nå så har det vært på begge puppene. Så nå måte jeg gi hu flakse med nan.

Noe som har noe tips på jeg kan gjøre for at jeg skal ha melk nok til alle måltider igjen. Jeg har hele tiden til nå hatt masse melk. Hu har som regel masse melk rundt munnen etter måltidene og ofte søl på ammeputta. Men nå virker det liksom som det nesten er helt stopp. Eneste som er nytt er at jeg begynte på minipiller på mandag (Cerazette).

Her er hsn faktisk sånn når han må bæsje..... Da må han rive og slite i puppen og da smeller det i bleia etter en stund...
Skikkelig hyggelig å være toalettene hans;(

Kan være økedøgn ja. Men drikk masse vann!! Hell i deg mye mer enn du egentlig orker. Det kan hjelpe litt på produksjonen.

Mange mister melken ved bruk av hormonprevensjon - jeg ville slutta med en gang!

Det beste du gjør er å legge til oftere. Har du problemer med å få henne til å ta puppen/tømme den fordi det kommer lite så bruk pumpe for å få jt og gi i kopp. Anbefaler å gi i kopp både utpumpet mm og mme for at hun ikke skal venne seg til flaske der hun ikke trenger å jobbe for maten - da kan hun bli enda vanskeligere ved puppen ved økedøgn.

Hvor gammel er hun?

Økrdøgn eller p-pillene, tenker jeg.

For meg er amming viktig, og mme uønsket (fordi jeg er lat. Pupp er enkelt. Flaske og koking og det der er styr) så jeg hadde gjort det jeg kunne for å slippe det. Droppet pillene for å se om det hjelper, og ammet hyppig

Back
Topp