lite melk...?

~Milla~

Forumet er livet
VIP
Jeg tror jeg har litt lite melk til Oliver av og til. Han blir liksom ikke helt fornøyd alltid etter at han har fått mat og så går det veldig kort tid så vil han ha puppen igjen. Igår ble han aldri fornøyd, hang i puppen hele tiden. Og når puppen var tom, gikk det et kvarter så skrek han og ville ha mer. Var på helsestasjonen igår og hun sa jeg bare måtte amme og amme og ikke gi tillegg! Men puppen blir jo vond når han skal suge konstant og han skriker... Rekker jo ikke fylle opp puppen ordentlig mellom hver gang. så jeg ga han flaske i går kveld etter mange timer skriking og pupping til ingen nytte og da sovnet han og sov i over fem timer!
Noen andre som har opplevd det samme? Jeg tenkte jeg kunne amme først og er han ikke fornøyd da kan han få litt på flaske... Det er vel ikke noe i veien med det? Synes det er helt hysteri rundt amming jeg... Det viktigste er vel at baby'n blir mett og får nok mat?!

Akkurat det samme skjedde med meg...og jeg ammer ikke nå...fikk så altfro lite melk etterhvert og min lille Oliver (fint navn forresten[;)]) ble mer og mer irritert...så jeg stresset verre og mindre melk ble det[&:]
Så nå bruker jeg bare flaske...viktigste er jo at småen blir mett og god[:)]

Veslejinta og Cece;

liker navnevalget deres!!!!!![;)]

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Oliver blir bare mer og mer populært har jeg fått inntrykk av...

Det er om kvelden jeg merker det mest... slik som idag har han vært fornøyd helt siden vi sto opp og bare fått pupp.
Da blir det nok å ty til flaska hvis det er nødvendig[:)] Da slipper jeg å stresse med å tenke på om han får nok mat! Er jo så vondt når han gråter og man ikke har mer mat!
Fint navnevalg cece[:D]

Back
Topp