Lite melk

Kjokkabållo

Glad i forumet
De to siste dagene nå føler jeg at jeg har hatt lite melk. Føler ikke de er så fulle som de pleier når snuppa skal ha mat.
Virker ikke som hun blir mett heller for hun er så urolig med puppen og våkner så kjapt og vil ha mat igjen.
hva skjer liksom??!!!
Tror ikke det er øke dag heller, for får hun flaske så er hun mett når hun får 90ml å det er det hun pleier å få. og er mett lenge da.
Får ikke flaske så ofte max en gang til dagen og då er det helst på kvelden før hun legger seg.

Er i samme situasjon som deg føler jeg. Vært sånn i et par dager nå. De 2-3 siste ammingene på kvelden føler ikke jeg jeg har nok melk lenger.. [:(]

ORIGINAL: limafre

puppene føles ikke så fulle (de føles slappere) etter noe uker når sprengen har gitt seg, men det er antageligvis like mye melk der.

Amm oftere hvis dere vil øke produksjonen.

Ja puppene er blitt temmelig blaute å slappe...[&:]
Håper det er mye melk. Ammer mye enda så håper det kan ta seg opp i løpet av dagene.

Jeg trodde også at hun ikke fikk nok fordi puppene var slappere og hun stadig ba om mat, men når hun var ferdig kunne jeg få ut dråper med melk vist jeg håndmelket så tydeligvis var det mer inn i der. Hun låg leeeenge med brystene og ba om dei heeeele tiden og det varte i 2-3 dager og jeg var så fortvilet. Plutselig våknet jeg med dei sprengte puppene. Hehe. [8D] + at hun la på seg ca. 250gram i uken. [:D]
Kanskje det er økedøgn fordi om. Dei er vist programert til å suge lenge og ofte for å øke produksjonen, kanskje hun er smart nok til å vite at hun ikke klarer å øke produksjonen til en flaske. Hehe. [;)]
Du kan jo veie henne og se hvor mangen gram hun legger på seg i løpet av noen dager, det gir vel ganske god indiakasjon på om hun får nok... [;)]

Back
Topp