Lite melk om kvelden???

scorpio

Elsker forumet
Tror jeg har for lite melk til snuppa om kvelden nå....
De siste dagene har siste kveldsmåltid vart fra 2-4 timer(ligger ikke ved puppen hele tiden da,litt sånn av og på)
Hun spiser iherdig i starten og etterhvert bare smånupper hun og sovner,legger henne og hun skriker etter mere mat.
Begynner å bli sår igjen og ganske lei,når hele kvelden går med til mating.

Etter 2 timer i går gav vi henne MME og hun spiste da 60 ml og sovnet tvert!
Tyder ikke det på at jeg har litt for lite melk om kvelden???
Noen som har noen råd om hva jeg evt kan gjøre?

Det er visstnok vanlig å ha mindre melk på kvelden, man er gjerne sliten etter en lang dag og kanskje glemt å drikke nok vann, da produserer kroppen mindre melk.

Prøv å drikk et par kopper amme-te på ettermiddagen, i ca 16-18 tiden pluss et par-tre galss vann og se om det blir bedre da[:)] 

Når jeg gjør det får jeg gjerne pumpet 120-150 ml melk om kvelden etter at lille gullet har lagt seg.

Lykke til

hvor kjøper man amme te da?

Jeg kjøpte min på "Life" helsekost. koster 40 kr for en pakke med rundt 20 poser i.
Teen skal trekke i 10 min før den drikkes. -smaker helt greit men er vel ikke favoritt teen min [&o]

Vanlig med mindre melk om kvelden, men den melka er fetere enn den på dagtid. De bruker gjerne litt lenger tid på å få den ut og å bli mette [:)] sa de på HS. Har det sånn her også, blir veldig sliten av det. Jeg har prøvd å gi han både nan og collett om kvelden, men han skriker alikevel og gulper mer enn han pleier

Bollapinnsvin kom med det gode rådet å pumpe på morgenen når man har masse ekstra melk...Så kan man gi det på kvelden hvis bettemås ikke blir mett[:D]det må vi en gang i blant, blir det ikke brukt, fryser vi det ned, må ha masse i fryseren siden jeg begynner på jobb 30 april.....[:(]

Back
Topp