Hei. Har en baby på fire dager, og vi sliter litt med ammingen. Vi er på sykehuset i natt og, men skal reise hjem i morgen. Han er veldig flink å suge, men jeg har ikke nok melk.. Nå har vi gjort det sånn at jeg ammer han først, så får han NAN og jeg bruker brystpumpe for å stimulere ytterlig(sist kom det 5 ml bare ) dette er veldig slitsomt men jeg holder ut. Har tenkt å kjøpe brystpumpe i morgen, og morsmelkerstatning, men jeg vil helst fullamme! Har også fått en nestespray som skal hjelpe meg..
Har noen noen gode råd til meg? Hvor mye erstatning bør han få, hvor ofte bør jeg amme osv? Jeg lurer på alt egentlig... Førstegangs og litt frustrert og sliten burde jeg gi han morsmelkerstatningen på flaske eller på de små plastkoppene de bruker på sykehuset?
Har noen noen gode råd til meg? Hvor mye erstatning bør han få, hvor ofte bør jeg amme osv? Jeg lurer på alt egentlig... Førstegangs og litt frustrert og sliten burde jeg gi han morsmelkerstatningen på flaske eller på de små plastkoppene de bruker på sykehuset?