Lite melk (mm), hjelp!

jody

Forelsket i forumet
Jeg sliter med melken nå.. har prøvd ammete og har også den nesesprayen men allikevell så øke ishe mengden. har jo selfølgelig også lagt inn ekstra måltider og jeg pumper for å laqe et økedøgn, men lillegull blir aldri mette.

På kvelden er han helt desperat og får hvertfall ikke nok mat.. Hva skal jeg gjør?

har så lite lyst å gi mme...

Hvis ungen ikke blir mett, hadde ikke jeg klart å la vær å gi mme....
Er jo for galt at han skal ligge sulten, mener jeg jaffall.

Skjønner deg godt eg!

Eg har også for lite, og har gjort ALT føler eg[:o]
Men vesla er fortsatt sulten, så no får ho ei flaske MME om kvelden. Vi har fått en meir rolig og harmonisk unge etter at vi begynte med det..

MMen eg ville heller ikkje gi ho det.. det var en faktisk en kneik å komme over og mammahjerte mitt brista litt.. Men det viktigste er jo at Babyen har det bra!

Jeg har begynt å gi kun MME nå og han er en mye blidere og fornøyd baby[:)] Da jeg ammer var hvert måltid en kamp, slitsomt for meg og sikkert slitsomt for han også..

Jeg forstår deg så godt!! Har heller ikke lyst å gi mme.....men, har du prøvd å massere pupsa?? Det sa dem på helsestasjonen til meg, og da jeg gjorde det på kvelden så våkna jeg med spreng!

dersom du ammer først og så gjer mme i tillegg, og så passer på å pumpe deg oftare? då blir sikkert babyen meir fornøgd så du kanskje stresser mindre? for stress kan jo gå ut over melka!=)

ORIGINAL: siljegulli

Hvis ungen ikke blir mett, hadde ikke jeg klart å la vær å gi mme....
Er jo for galt at han skal ligge sulten, mener jeg jaffall.

Jeg er også plaga med for lite melk på ettermniddag kveld...så for å få mett baby, står jeg opp og pumper på natta...da har jeg jo nok etter som han som regel sover store deler av natta likevel....så får han denne melka om kvelden og sovner mett og lykkelig....men jeg er redd for at det blir mme i løpet av noen måneder....jeg har sværet små bryster og produserer derfor ikke så mye....men pumping er en fin ting da!!!

Legger han på seg slik han skal?? Det kan jo hende han bare er litt "ållite" på kvelden.....?

Jeg gir også mme på kvelden, etter at jeg har ammet. Da blir han mett og fornøyd.
Jeg slet skikkelig med amming sist, måtte gi opp etter et par mnd. Så jeg tenker at han får det jeg har og blir han ikke mett så er mme en kjempebra løsning. Det blir folk av unger som får mme også[;)]

Back
Topp