Lite melk 10 mnd, mme?

RuskiD

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei!
Har nå etter jobbstart ammet kun morgen og kveld, i helgene også midt på dagen. Nå ser jeg at på ammingene midt på dagen får hun ikke noe ut, så hun gir opp. Nå har dette skjedd flere kvelder på rad også. Hva gjør jeg da nå dersom melken stopper helt opp? Det kommer ikke til å bli flere amminger, så det ender kanskje opp med ammeslutt.

Hvordan gjør man det da med mme? (mengde?, blande i grøt? gi på glass eller flaske?..) Jeg er BLANK på dette feltet, og helsesøster er til veldig lite hjelp da hun kun henviser til ulike nettsider som heller ikke hjelper.

Mat-dagen hennes ser slik ut, hun er veldig gla i mat:

Frokost: kjøpingsgrøt
Lunsj: ulikt: omelett/ brødskive/ frukt/ smoothie osv...
Middag: det vi spiser/ middagsglass
Kvelds: kjøpingsgrøt

hun er glad i vann og drikker mye gjennom dagen!

Hvis babyen er 10 mnd og spiser godt ville ikke jeg begynt med mme, men heller fokusert på fast føde. Så kan du veie hjemme og kontrollere at hun går opp i vekt som hun skal.

Som nevnt over så er det nok ikke nødvendig med mme ved 10 mnd, spesielt når hun spiser så godt i løpet av dagen ser det ut til av det du skriver:) Hvis du ønsker råd fra hs og opplever at du ikke får det, da kan du be om å få snakke med noen andre. Hvis hs kun henviser til nettsider, ville jeg nok sagt i fra om at jeg spør vedkommende for å få tips/erfaring fra hen og ikke for å bli henvist til en nettside:eek:

Back
Topp