T-40544750
Andre møte med forumet
Burde jeg ringe føden? Syns jeg kjenner mindre og mindre med liv om dagen.. men jeg vet det er liv der, for jeg kjenner bevegelser..hva ville dere gjort? Har time til igangsetting på onsdag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville ha ringt føden. Der vet de hva de skal spørre om, ta en vurdering med deg, mye bedre å ringe enn å la vær!Burde jeg ringe føden? Syns jeg kjenner mindre og mindre med liv om dagen.. men jeg vet det er liv der, for jeg kjenner bevegelser..hva ville dere gjort? Har time til igangsetting på onsdag..
@T-40544750 Hvordan gikk det? Håper nesten de la deg inn siden du skal igangsettes i morgen?Burde jeg ringe føden? Syns jeg kjenner mindre og mindre med liv om dagen.. men jeg vet det er liv der, for jeg kjenner bevegelser..hva ville dere gjort? Har time til igangsetting på onsdag..
Masse lykke tilJeg ble lagt inn og satt igang, gikk mye fortere enn hva de hadde sett for seg, kom inn med 1 cm åpning og 0.5 myk flatet ut livmorhals. Ligger her med smerter
Lykke til! Håper du får litt søvn og noe for smertene.Jeg ble lagt inn og satt igang, gikk mye fortere enn hva de hadde sett for seg, kom inn med 1 cm åpning og 0.5 myk flatet ut livmorhals. Ligger her med smerter
Skulle uansett bli satt igang pga at jeg er insulin krevendeHvorfor satte de deg i gang? Var det faktisk noe å bekymre seg for og reelt mindre liv, eller satte de deg i gang «bare for at du var der» hvis du skjønner..?
Lykke til, kanskje du allerede holder lillr babysen din hvem vetSkulle uansett bli satt igang pga at jeg er insulin krevende
Heier på deg!4 cm ikke lenge igjen nå