Lite med liv..

T-40544750

Andre møte med forumet
Burde jeg ringe føden? Syns jeg kjenner mindre og mindre med liv om dagen.. men jeg vet det er liv der, for jeg kjenner bevegelser..hva ville dere gjort? Har time til igangsetting på onsdag..

Burde jeg ringe føden? Syns jeg kjenner mindre og mindre med liv om dagen.. men jeg vet det er liv der, for jeg kjenner bevegelser..hva ville dere gjort? Har time til igangsetting på onsdag..
Jeg ville ha ringt føden. Der vet de hva de skal spørre om, ta en vurdering med deg, mye bedre å ringe enn å la vær! :)

Jeg har ringt og vært å sjekket 2 ganger, ble veldig godt tatt i mot. Ikke sikkert du trenger å dra inn, men de sier du skal spise og drikke og legge deg ned og kjenne i en time først. Hos meg var det at hun har dårligere plass og jeg kjenner liv, men mindre "harde" spark, og mer åling. De ville sjekke likevel. Og det var helt normalt mot slutten at hun åler mer enn at hun sparker. De sa det bare var å ta kontakt igjen om jeg er bekymret. Er du usikker så ringer du.

@T-40544750 Hvordan gikk det? Håper nesten de la deg inn siden du skal igangsettes i morgen?

Last edited:
Hvorfor satte de deg i gang? Var det faktisk noe å bekymre seg for og reelt mindre liv, eller satte de deg i gang «bare for at du var der» hvis du skjønner..?

Back
Topp