Lite matlyst

Tulleklompen

Glad i forumet
Håpet at matlysten skulle komme tilbake når kvalmen ble bedre. Men syns ikke akkurat det. Spesielt vanskelig med middag.
Tenkte kanskje det var flere som meg. Kanskje vi kan dele litt forslag her?

veldig opp og ned med matlysten... men spiser som regel noe...

Orker aldri å spise meg mett, blir bare noen biter før jeg ikke greier mer. Savner å virkelig spise meg stappmett! :)

Liten matlyst her óg. Men det varierer veldig, inn i mellom fåt jeg lyst på masse godt, men i dag har jeg f.eks kun spist yoghurt og nudler... får dårlig samvittighet pga baby i magen og næring.

Blir mett av lite og må spise ofte.. flere ganger får jeg lyst på noe noen andre spiser [emoji40][emoji16][emoji16]

Liten matlyst her óg. Men det varierer veldig, inn i mellom fåt jeg lyst på masse godt, men i dag har jeg f.eks kun spist yoghurt og nudler... får dårlig samvittighet pga baby i magen og næring.

Kjenner meg så godt igjen! Jeg føler det eneste jeg har lyst på er sånt som nudler, poteter osv.... men det er jo ikke akkurat det sunneste å spise i mengder og uten noe til Denne varmen hjelper vel ikke akkurat heller på matlysten.

Kjenner meg så godt igjen! Jeg føler det eneste jeg har lyst på er sånt som nudler, poteter osv.... men det er jo ikke akkurat det sunneste å spise i mengder og uten noe til Denne varmen hjelper vel ikke akkurat heller på matlysten.

Tror at grunnen til at jeg bare får i meg det på dager jeg er dårlig er fordi jeg vet det ikke er vanskelig å få opp igjen om magen skulle vrenge seg[emoji21]

Jeg tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet for det! Spis det som frister og som du får ned. I denne fasen handler det mest om å få i seg noe, og så kan man heller spise mer "riktig" og balansert senere når kvalmen går over. Babyen i magen tar til seg det den trenger uansett, så det er sånn sett bare DEG det går ut over om du ikke får i deg nok mat :) Så er det nudler og poteter som frister, så spiser du det med god samvittighet - tenker i hvert fall jeg! :)

Har du prøvd å koke litt grønnsaker sammen med nudlene? Det kan kanskje funke :)

Det varierer veldig her. Noen dager spiser jeg alt jeg har hatt stygga på de siste mndr, mens andre dager har jeg ikke lyst på noe[emoji15]

Back
Topp