Lite matlyst, men ikke kvalm

VenterPåLillesøster

Betatt av forumet
Er ikke kvalm, bare tidvise ganske vonde menstruasjonssmerter. Men matlysten? Borte! Tvinger i meg mat hver 2-3 time, men blir fort mett og ingenting frister. Kommer ikke opp i nok kcal ila en dag heller mistenker jeg.

Noen flere som har det slik?

Ja!!! Men nå har kvalmen vært på besøk to ganger.. Har hatt fine dager innimellom, så vet ikke helt hva jeg syns om det:p burde være glad for at jeg ikke er så dårlig, men forbinder det med høye hcg-nivåer, noe som er bra, så vet søren meg ikke..:

Jeg har matlyst. Det skal bare helst være litt salt og smakfullt. Røkt hamburgerygg med litt chilikeydder på er greit, liksom... Eller bare spise det pålegget... Salt potetgull er tamt, men neste "chili explotion" som jeg bare kaller chilisalt, hjelper der og.

Suget på Snop og potetgull gjør nok at jeg får nok kcal også...

Har ikke no særlig matlyst jeg heller... og ihvertfall ikke nå når jeg har blitt skikkelig forkjøla i tillegg! Eneste som går ned er godteri og mat med veldig mye smak. Tok på favoritt jeansen idag og den satt til og med løsere enn vanlig :o

Jeg har matlyst. Det skal bare helst være litt salt og smakfullt. Røkt hamburgerygg med litt chilikeydder på er greit, liksom... Eller bare spise det pålegget... Salt potetgull er tamt, men neste "chili explotion" som jeg bare kaller chilisalt, hjelper der og.

Suget på Snop og potetgull gjør nok at jeg får nok kcal også...
Så morsomt da. Jeg er helt motsatt! Synes all mat smaker for salt og er ikke fan av samme mat som jeg har pleid å like før. Maten bør helst smake så lite som mulig, og jeg som elsker chili og sterke smaker til vanlig :-o

Jeg er kvalm noenganger men klarer bare å spise små posjoner før jeg blir stupkvalm, typ jeg kan plages me å få o meg en brødskive . Men jeg velger å nyte d :)

Blæ, rynka på nesa bare av ordet hamburgerrygg. Samme for meg med andre ord. Matlysten er laber.

Er sulten hele tiden og er uvel etter hver middag fordi jeg spiser meg sprengmett... Fortsetter det sånn her så dobler jeg vekten min :-P

Jeg er bittelitt mer sulten enn vanlig, men mest på småting som peanøtter, sylteagurk, potetgull osv. Men gubben er veldig flink til å snekre sammen sunne og gode måltider, så er ikke noe problem å få i seg nok næring :) synes alt smaker mye mer enn før og trenger ikke like mye salt som før :) det er igrunn bra, for jeg har alltid spist masse salt :p

Er ikke kvalm, bare tidvise ganske vonde menstruasjonssmerter. Men matlysten? Borte! Tvinger i meg mat hver 2-3 time, men blir fort mett og ingenting frister. Kommer ikke opp i nok kcal ila en dag heller mistenker jeg.

Noen flere som har det slik?

Samme her, bare at jeg glemmer å spise... Må bli flinkere til å spise noe av og til sikkert men det frister absolutt ikke..

Jeg spiser det meste bare jeg får det chilikrydderet på meg... knekkebrød med smør og chilikrydder, om så....

Heldigvis spiste jeg knekkebrød med smør og pepper på før på jobb, så det er ingen som trener koble det mot "gravid" at jeg spiser det nå...

Jeg er ikke dårlig. Jeg er bare sulten hele tiden, frykter d ser dårlig ut for vekta d her :-P men jeg er bare 4+2, så kvalmen kommer nok her også etterhvert.

Matlysten e dårlig her. Men heldigvis lite /ingen kvalme. (Kan den komma nå ette veke 12?)

Eg har funnet ut at osteskive med Kyllingpålegg, norwegia og krydder er måten å overleve på! Skivene må være perfekt steikte i ovnen! Har ikkje lyst på drikke, men har drukke mykje vatn /sodastream.... Skeier ut i kveld med solo, det smaker godt. Veit at kroppen /babyen bør få sunn og næringsrik mat, men klarer ikkje tvinge meg til å ete.... Er glad i chips, å eter endel grønnsaker! Merkelig at ingen reagerer på jobb, for her klarer eg nesten ikkje ete noke! Kantinedama har begynt å kjøpe firkanta skinke istedenfor rund. Å då forsvinner matlysten min....

Morsomt fenomen når uvitende svigermor serverer meg spekemat fordi eg ikkje liker reker.... Blei dårlig med mat den kvelden!!

Lykke til med matlysten damer, håper eg snart finner min igjen!

Back
Topp