Lite lutinusrester

frk_perle

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg har gått på lutinus to ganger. Den første gangen rant det ut masse rester hele tiden, og jeg måtte stadig skifte truse/bind.

Denne gangen har det kommet ut veldig lite (noen ganger ingenting) og jeg trenger nesten ikke å bruke truseinnlegg. Så kroppen tar til seg mye av progesteronstøtten denne gangen.

Kan det være et godt tegn, eller er det litt tilfeldig fra gang til gang? :)

Har variert her.

Takk for svar:) Ja, da er det nok forskjellig fra gang til gang:)

Jeg har gått på lutinus to ganger. Den første gangen rant det ut masse rester hele tiden, og jeg måtte stadig skifte truse/bind.

Denne gangen har det kommet ut veldig lite (noen ganger ingenting) og jeg trenger nesten ikke å bruke truseinnlegg. Så kroppen tar til seg mye av progesteronstøtten denne gangen.

Kan det være et godt tegn, eller er det litt tilfeldig fra gang til gang? :)

Jeg tror det er tilfeldig. Jeg hadde masse rester når min skjønne gutt ble til en graviditet og mindre rester ved første fersk som ble negativ.

Jeg skjønner godt du er på symptomjakt, gjett om jeg var og, men jammen hadde jeg nesten ingen symptomer ved min vitale graviditet! Hadde maaaange flere ved negativ og ved den jeg mistet.
Var så sikker på at det ikke kom til å bli noe...men jammen var det ikke da jeg scoret som best!
Høy hcg hadde jeg og, 388 på 14 dpo.

Håper du er gravid uansett :Heartred

jeg har alltid hatt masse rester..nå siste gangen kom det veldig lite ut... så variere veldig!

Back
Topp