Lite liv..

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Kan det være vanlig at babyen er litt rolig av seg på slutten? Tror jeg bare har kjent liv en gang idag...
Ble litt bekymret nå..

Ikke vær bekymret... Barnet slapper sikkert av til den skal ut... Det ser jo ut som du snart skal nedkomme... Og hadde du hatt
like lite plass trur jeg ikke du hadde bevegd så mye på deg heller!!!

Det går sikkert bra!!! Ikke det at jeg har erfaring, men...

Det er nok helt normalt. Leste en eller annen plass at du bør kjenne ca 5 livstegn i løpet av en 20 minutters periode. Tenk hvor trangt lille gullet ditt har det[:)]

Uansett så er det greit å være obs, men har du kjent liv trenger du ikke bekymre deg[:)]

Virker kjent![;)]
Da er den lille snart klar for å komme...
Vent å se!!![;)]
Er jo trangt der inne på slutten,så er ikke bare bare å bevege seg som ellers.

ingenting å bekymre seg over.prøv å klemme litt på magen og se om babyen din sparker tilbake....

drikk saft så tenker jeg at du kjenner litt liv, men det er trangt til nurket nå og det er ikke lenge til du skal føde, så da blir det roligere. men du skal kjenne liv hver dag, så hvis du synes det er for still så kontakt jordmor så hun tar ctg på deg. lykke til med fødselen

1 dag til termij? da hadde jeg vært rimelig på tuppa tror jeg [&:] Alt er nok i orden, lykke til [:)]

Alt er nok bra skal du se... Det er bare litt trangt for den lille...
Kjenner du noen tegn eller??

Ønsker deg uansett masse lykke til med den forestående fødselen!!![:D]

Takk for alle svar! Var betryggenes.
Han ligger og beveger seg akkurat nå og vaier med rumpen frem og tilbake[:D]
Har hatt litt mer kynnere idag. Strammer seg i ryggen og nede i magen. Får håpe det er noen tegn..[:)]

Lykke til med fødselen når den kommer i gang!!!

kanskje det er noe i gjære nå ettersom du kjenner det i ryggen.[;)]slittsomt å gå å vente på slutten

Håper det hvertfall. Vil ikke ha så store forhåpninger som jeg har egentlig. Bare tenker så kipt det blir om jeg må vente enda en uke[:'(]

Takk for lykke ønskninger[:)]

håper du slipper å gå over tiden, det må ihvertfall være slitsomt.

Back
Topp